MacManus Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 LOTR Star Wars Gladiatoren Boring! Enig med at LOTR er kjedelig men Gladiator og Star Wars er konge filmer. Synd jeg da. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Requiem for a Dream (Kjeeedelig rett å slett) Platoon (kan ikke måles med andre Vietnam filmer) Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Troy, Alexander og The Day After Tomorrow. GØRR. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Platoon (kan ikke måles med andre Vietnam filmer) Det har du helt rett i! (dessverre er filmen ganske god, bare overvurdert og i samme kategori som Apocalypse Now og FMJ) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Gudfaren Aldri skjønt hva som er så forbanna bra med den filmen... Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Troy, Alexander og The Day After Tomorrow. GØRR. Ingen likte vel Troy, og Alexander har jo fått heller labre anmeldelser. Day after Tomorrow var jo en veldig grei popcorn-film? Selv synes jeg The Straight story og The Last Samurai er håpløst oppskrytt. Kommer litt an på hva som defineres som alle Hvis alle likte The fast and the furious og drittfilmer som det, kan det også føres opp på min liste. Lenke til kommentar
os Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Psycho kjedelig? Fordi den var i svarthvitt og sånn og er så gammel og sånn da kanskje? ja Nei, men spenningen forsvinner ganske fort .. visste vel litt om handlingen før jeg så filmen, og resten gjettet jeg meg vel til .. Ganske lenge siden jeg så den, kanskje jeg hadde likt den bedre i dag ..? Husker den som kjedelig i alle fall. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 GudfarenAldri skjønt hva som er så forbanna bra med den filmen... Gudfaren er vel den første mafiafilmen som ble laget av italienere. Dette gav en realistisk skildring av en brutal virkelighet. Et godt manus, god filmmusikk og ikke minst ekstremt gode skuespilller prestasjoner har gjort filmen til en klassiker. Men det er jo en klar fordel å like denne typen filmer, ellers skjønner man nok ikke hva som er så forbanna bra med den filmen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Må vel bli LOTR, makan til tidslange skitfilmer skal man leite lenge etter... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Memento hadde eg problemer med... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Memento hadde eg problemer med... ... å skjønne? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Memento hadde eg problemer med... ... å skjønne? Ja litt forsåvidt... ikkje at eg fulgte så hardt med Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 L O T R filmene er overrated... Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 "For spesiell smak" ? Og det vil si...? Peiling på film med andre ord Neppe. Her har det jo blitt ramset opp nesten samtlige filmer som har blitt laget de siste 20 årene. Alt fra blockbusters til sære kultfilmer. Man har ikke nødvendigvis peiling på film bare fordi man ønsker å være annerledes. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Noen er jo virkelig annerledes, da. Ikke alle er annerledes fordi det er "kult". Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Neppe. Her har det jo blitt ramset opp nesten samtlige filmer som har blitt laget de siste 20 årene. Alt fra blockbusters til sære kultfilmer. Man har ikke nødvendigvis peiling på film bare fordi man ønsker å være annerledes. Hvorfor skulle man mislike en film for å være 'annerledes'? S, Lenke til kommentar
Champ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Lotr og det meste av Tarantino (bortsett fra Maximum Potential, treningsvideoen til Dolph Lundgren ) Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ringenes herre må vel være verdens mest oppskrytte filmer, de er jo bare filmer haloo. de er ikke spesielt underholdene heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå