mihcaoj Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg gjør som Nisje Olm; går inn på 250 på topp på imdb. Og ramser opp filmer jeg ikke liker. Her er listen: The Shawshank Redemption Schindler's List Star Wars Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back Blade Runner Full Metal Jacket Forrest Gump The Deer Hunter Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi Nå skal det sies at jeg har sett kun ca 10% av filmene der. Og filmer som Platoon, Saving Private Ryan og Apocalypse now, styrer jeg med vilje unna. Du har ikke sett Saving Private Ryan? Glimrende film syntes nå jeg.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Affleck som Holden er bra, ellers har jeg ikke sett noe jeg har likt med ham (har da ikke sett Boiler Room). Det var fælt så mange gode filmer som folk ikke likte her, angrer litt på at jeg startet tråden... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Det var fælt så mange gode filmer som folk ikke likte her, angrer litt på at jeg startet tråden... Skal jeg stenge den for deg? Neida, men enig med deg. Det jeg ikke vet, har jeg ikke vondt av. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Haha, her ser vi en ny mod som vil flexe musklene? At noen ikke likte Nattsvermeren er jo helt sjukt... Lenke til kommentar
xoop Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Titanic Jackie Brown Bodyguard Alt med Julia Roberts!!!!!! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Eternal Sunshine of the Spotless Mind Garden State Kill Bill: Vol. 2 Spider-Man 2 Shaun of the Dead Fahrenheit 9/11 Harry Potter and the Prisoner of Azkaban The Butterfly Effect Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Eternal Sunshine? Nei, kom igjen, seriøst? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Liker ikke Kaufmann... foretrekker heller Cronenberg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Har ikke sett annet enn eXistenZ, og jeg ble ikke akkurat imponert... Hva foreslår du? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Dead Ringers. Crash. Naked Lunch. Endret 10. januar 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 De to siste Matrix filmene Lenke til kommentar
T.L Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Once upon a time in the west, den var veldig stilfull til tider, men ble fort kjedelig. Taxi driver, god film, men så liksom ikke det helt store i den. Ringenes herre er heller ikke noe særlig... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Har ikke sett annet enn eXistenZ, og jeg ble ikke akkurat imponert... Hva foreslår du? Fyren har laget mye dårlig, men også noe bra. The Dead Zone The Fly Crash Videodrome (SÆR film) Shivers Ikke garantert at du vil like dem, men jeg syns de er gode filmer. Få med deg The Dead Zone, Cristopher Walken er knakende god i den filmen Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Kill Bill: Vol. 2 Forventningene mine var skyhøye til denne filmen, etter å ha sett kunstverket Kill Bill 1! Må bare få sagt at denne filmen må være den største filmskuffelsen jeg har hatt på veldig, veldig lang tid! Den sugde rett og slett! bortsett fra den ene scenen i campingvogna da... og når hun tråkker på øyet :!: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Du forventet deg en slash-fest denne gangen og? Jeg syns Kill Bill 2 er suverent overlegen den første... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Zyklon: jeg skal sjekke de ut, takk for tipset, men Chris Walken er god i alt han gjør (og ja, som oftest er det kunst når det er masse blod involvert, og kjedelig når handling er involvert... Men jeg snakker kun av egne erfaringer, der folk som likte 1eren likte den fordi det var "jæævli stili når'un slo t an fyren, lixom"). Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Og Cronenbergs nyinnspilling av 50-talls grøsseren The Fly er jo faktisk kanonbra Filmen fikk Oscar for sminke-effektene, noe du kommer til å skjønne når du ser den. Jeez...gore fest til de grader enkelte steder. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Shawshank Redemption Pulp Fiction & Q. Tarantino generelt (Særlig når kvasi-intelligens-hip-dialog-fjaset alle sitter å stønner til kommer inn. Da løper jeg heller ut og lager snøengler i snøen.) Matrix (Eneste film jeg kan komme på som jeg bare føler intenst HAT mot, og ja, jeg snakker om nummer 1.) Braveheart/Gladiatoren/Troy/King Arthur/etc Meste av Zemecki Meste av Spielberg Alle av Sam Mendes Alle av M. Night Shyamalan) Usual Suspects Die Hard og oppfølgerne/remakene Bond, James Bond Særeste hittil? S, Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 11. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2005 Pulp Fiction & Q. Tarantino generelt (Særlig når kvasi-intelligens-hip-dialog-fjaset alle sitter å stønner til kommer inn. Da løper jeg heller ut og lager snøengler i snøen.) Særeste hittil? Tja... det synes jeg da Hvor ellers skal man liksom lage snøengler??? DrE Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2005 Matrix-filmene. Skjønner ikke hva som er så fantastisk med Matrix.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå