Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmer alle liker, utenom deg

Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Jeg gjør som Nisje Olm; går inn på 250 på topp på imdb. Og ramser opp filmer jeg ikke liker. Her er listen:

The Shawshank Redemption

Schindler's List

Star Wars

Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back

Blade Runner

Full Metal Jacket

Forrest Gump

The Deer Hunter

Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi

Nå skal det sies at jeg har sett kun ca 10% av filmene der. Og filmer som Platoon, Saving Private Ryan og Apocalypse now, styrer jeg med vilje unna.

Du har ikke sett Saving Private Ryan? Glimrende film syntes nå jeg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Det var fælt så mange gode filmer som folk ikke likte her, angrer litt på at jeg startet tråden...

Skal jeg stenge den for deg? :green:

Neida, men enig med deg. Det jeg ikke vet, har jeg ikke vondt av.

Lenke til kommentar
Har ikke sett annet enn eXistenZ, og jeg ble ikke akkurat imponert... Hva foreslår du?

Fyren har laget mye dårlig, men også noe bra.

The Dead Zone

The Fly

Crash

Videodrome (SÆR film)

Shivers

Ikke garantert at du vil like dem, men jeg syns de er gode filmer. Få med deg The Dead Zone, Cristopher Walken er knakende god i den filmen :)

Lenke til kommentar
Kill Bill: Vol. 2

Forventningene mine var skyhøye til denne filmen, etter å ha sett kunstverket Kill Bill 1!

Må bare få sagt at denne filmen må være den største filmskuffelsen jeg har hatt på veldig, veldig lang tid! Den sugde rett og slett! bortsett fra den ene scenen i campingvogna da... og når hun tråkker på øyet :!:

Lenke til kommentar

Zyklon: jeg skal sjekke de ut, takk for tipset, men Chris Walken er god i alt han gjør ;) (og ja, som oftest er det kunst når det er masse blod involvert, og kjedelig når handling er involvert... Men jeg snakker kun av egne erfaringer, der folk som likte 1eren likte den fordi det var "jæævli stili når'un slo t an fyren, lixom").

Lenke til kommentar

Shawshank Redemption

Pulp Fiction & Q. Tarantino generelt (Særlig når kvasi-intelligens-hip-dialog-fjaset alle sitter å stønner til kommer inn. Da løper jeg heller ut og lager snøengler i snøen.)

Matrix (Eneste film jeg kan komme på som jeg bare føler intenst HAT mot, og ja, jeg snakker om nummer 1.)

Braveheart/Gladiatoren/Troy/King Arthur/etc

Meste av Zemecki

Meste av Spielberg

Alle av Sam Mendes

Alle av M. Night Shyamalan)

Usual Suspects

Die Hard og oppfølgerne/remakene

Bond, James Bond

Særeste hittil? ;)

S,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...