Artistic.Hipster Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Star Wars! (Hvordan går det ann og mislike Den siste samurai?) Hvordan går det an å mislike star wars å LOTR er et enda bedre spørsmål, men la oss ikke diskutere det Andre filmer jeg ikke liker, men "alle" andre liker er de fleste Jerry Brucheimer produserte filmer. Endret 9. januar 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Plagiat? Riktignok er den ganske lik Lock stock..., men det er vel Guy Ritchie som har regien av begge. Går det an å plagiere sitt eget arbeid? Plagiat av Tarantino som igjen bare resirkulerer gammelt materiale. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Frihetens regn ! He he,tipper du er den med flest i mot deg.Jeg er.. Jeg syns Pearl Harbor var grisedårlig.Får minioppkast i munn når jeg ser skuespillerprestasjonen til Ben Affleck.Mange andre som liker den tror jeg. Lenke til kommentar
DerKAizeR Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Liker jeg ikke en film går den i glemmeboka. Den eneste jeg kan komme på er, Pirates of the Carribean Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Liker jeg ikke en film går den i glemmeboka. Du sa det jeg tenkte. Dersom man husker så utrolig mange filmer som man ikke likte, så må jo disse filmene ha satt spor... Svake sjeler som lar dårlige filmer påvirke seg Usual suspects er i mange tilfeller hypet opp, JA. For mye? Nja, ikke etter min mening. Kongefilm. Apocalypse now (redux) er en av de eneste filmene jeg kan huske å ha sovnet til. Det skyldes sikkert min egen udugelighet i større grad enn evt directors udugelighet... DrE Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Tullingen, hva er det du holder på med nå? Usual Suspects?Apoc. Now skjønner jeg at mange ikke liker, man må gjerne ha lest Heart of Darkness for å forstå hvor dyp den virkelig er, filmen er ikke like flink til å vise det (et annet eksempel er 2001, et mesterverk om du skjønner den; kjedelig om du ikke skjønner noe). Usual Suspects er kul, men ikke på langt nær så kul som alle skal ha det til. I følge Kubrick så er det ingen som har forstått 2001, bare en dame som har vært veldig nære. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Dead Man Walking: http://www.imdb.com/title/tt0112818/ En så provoserende film at jeg missliker den sterkt. Contact: http://www.imdb.com/title/tt0118884/ Forferdelig dårlig film, har et rett og slett provoserende dårlig plott. Dead Man: http://www.imdb.com/title/tt0112817/ Et langt gjesp. Akira: http://www.imdb.com/title/tt0094625/ Fin animasjon, men latterlig dårlig fantasi. En fisk ved navn Wanda (A Fish Called Wanda): http://www.imdb.com/title/tt0095159/ Det skyldes antakeligvis at jeg ikke synes Jamie Lee Curtis og Kevin Kline er morsomme. Endret 10. januar 2005 av snorreh Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Mange sære jævler her gitt. Kommer bare på en jeg: Armageddon. Og noen andre som jeg likte dårlig, men som jeg ikke vil kalle dårlige fordi jeg var så liten når jeg så dem: 2001: A Space Oddyssey Blade Runner Psycho Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Å dæven nå kom jeg på en MEGA aktuell kandidat --> The day after tomorrow. Makes me puke. DrE Lenke til kommentar
guezz Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) - The Last Samurai = Kjedelig, dårlig dialog, mm. - 2001: A Space Odyssey = En syretrip av de sjeldne. Begynte lovende (de første 30 min.?), men utviklet seg til en kjedelig reise mot en av de mest hjernedøde sluttene noensinne. Filmen er riktignok teknisk brilliant, men det redder ikke filmen da resten er så dårlig. - Apocalypse Now = En enda verre syretrip enn: 2001: A Space Odyssey. Uten tvil den mest kjedelige filmen jeg har sett. Dessuten er den et dårlig forsøk på en dyp film. Endret 10. januar 2005 av guezz Lenke til kommentar
UAM Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 LOTR; Les boka istedet Matrix: Første var ålreit. Skulle aldri blitt en triologi. Titanic: Klissent smørje T2: Umuliggjør handlingen i den første. Sender hele dritten i en timeloop. Starwars: Hvor i H3lv3t3 er det dette utspiller seg og hva i så tilfelle gjør mennesker der. Seff flere filmer jeg virkelig hater men disse kom jeg på i farten. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Mange sære jævler her gitt. Kommer bare på en jeg: Armageddon. Og noen andre som jeg likte dårlig, men som jeg ikke vil kalle dårlige fordi jeg var så liten når jeg så dem: 2001: A Space Oddyssey Helt enig med "sære jævler" Det er slike "filmelskere" som dere som blir kritikere, dere har for spesiell smak. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 "For spesiell smak" ? Og det vil si...? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Å dæven nå kom jeg på en MEGA aktuell kandidat --> The day after tomorrow. Makes me puke. DrE Den er det INGEN som liker. Btw: ALT av Woody Allen, måtte han brenne langt og lenge - han er IKKE morsom! Lenke til kommentar
UAM Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Den er det INGEN som liker. Btw: ALT av Woody Allen, måtte han brenne langt og lenge - han er IKKE morsom! Har du sett alle WAs filmer? Er enig i at de fleste faktisk kjeder meg, men han har et par fine. Bla. "Radiodays" Endret 10. januar 2005 av UAM Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Radio Days var kanskje ikke det verste. Har sett kanskje 25 filmer med og av Woody Allen. 99% er søppel imho. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Radio Days var kanskje ikke det verste. Har sett kanskje 25 filmer med og av Woody Allen. 99% er søppel imho. Ja, da har du rundt 30 igjen å se før du kan si at alt av WA er dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå