Gå til innhold

Filmer alle liker, utenom deg

Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Curse Of Elcarro :sick:

Fyfa... For noe forba.... Møkkahor.. av et makkverk fra helvete!!

Mistenker at det er et skoleprosjekt eller noe annet mongo

Blir flau av å se den, håper det ikke er noe kultklassiker

Or a movie meant to be like "that"

FORB@NNA#"#)=?1284907

Levende skjellet i fisketråder. Heeelt lykkis

Lenke til kommentar
Nesten alle jeg kjenner liker Date Movie *puke*

8250997[/snapback]

beklager, men hvordan kan noen like den ? dårligeste filmen jeg har sett på lenge :p hu dama de pimper opp er nice :love: men ellers drittfil

8252431[/snapback]

Tja, når man er født i 1992 liker man kanskje sånne filmer lettere da. Jeg gjorde iaf det da jeg var 14-15. :)

Jeg har noen kompiser som elsker alle sånne filmer som kommer. De sitter der som idioter og forguder filmer som The Ringer og EuroTrip.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Thats The SHIT INDEED!!

8258551[/snapback]

Dette er en tråd om filmer alle liker, utenom deg. Ergo du skal ikke like den, mens alle andre skal syntes den er dritbra.

Tror neppe det er mange andre som syntes den er dritbra ettersom den har 3.3 på imdb.. Jeg har ikke engang hørt om den..

Lenke til kommentar
Thats The SHIT INDEED!!

8258551[/snapback]

Dette er en tråd om filmer alle liker, utenom deg. Ergo du skal ikke like den, mens alle andre skal syntes den er dritbra.

Tror neppe det er mange andre som syntes den er dritbra ettersom den har 3.3 på imdb.. Jeg har ikke engang hørt om den..

8261982[/snapback]

De 4 jeg kjenner som har sett den synes den er så dårlig at den er bra, jeg synes den er plagsomt dårlig. Finner den ikke bra på noen måter ikke engang som en komisk tvist

Lenke til kommentar
Thats The SHIT INDEED!!

8258551[/snapback]

8261982[/snapback]

De 4 jeg kjenner som har sett den synes den er så dårlig at den er bra, jeg synes den er plagsomt dårlig. Finner den ikke bra på noen måter ikke engang som en komisk tvist

8262034[/snapback]

Det kan nå diskuteres hvorvidt "den er så dårlig at den er bra" kan omtales som bra. :p

Lenke til kommentar

8262034[/snapback]

Vel, du har iallfall fått avkreftet at alle utenom deg liker den.

Date Movie?! Flere som misforstår/forsøpler tråden, ser jeg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...