Soundchaser Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Star Wars. Liker vanligvis Sci-Fi, men disse filmene forstår jeg ikke. får ingen ting ut av disse filmene, bortsett fra kjedsomhet. Se maling tørke > Star Wars Edit: og Istid. greit nokk, filmene er litt morsom her og der, men hva faen er all hypen om? Endret 25. mars 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Slipp Jimmy fri. Forbanna kjedelig, traff vel så langt unna min humor som man kan komme. Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Altfor mye å lese gjennom, men vil ta opp Terkel i Knipe... Filmen er ikke så bra, eneste jeg likte var sangen om Quang Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Godfather Part II. Den er jo ikke i nærheten i Godfather, likevel ligger den på 3 plass på IMDb og nesten alle jeg har snakket om filmen med, digger den. Endret 26. mars 2007 av manamind Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg liker ikke Top Gun Lenke til kommentar
soleil-noir Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Forrest Gump. Og Rain Man og slike filmer. Blir bare irritert. (Jeg er ikke så veldig empatisk anlagt, tror jeg.) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg liker ikke Top Gun 8237665[/snapback] Hedning! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg liker ikke Top Gun 8237665[/snapback] Ja, føler smileyene beskriver hva jeg tenker... det er IKKE mulig å ikke like Top Gun! Det er fysisk umulig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Jeg liker ikke Top Gun heller. Som Tarantino sier, den handler om homoer. Litt for mye om homoer. Jeg har ikke noe mot homofile mennesker, men jeg synes det var teit av TOny Scott å skjule sin åpenbare tiltrekning mot menn ved å lage en sånn film som handler om "flykamp". Endret 25. mars 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Mange forslag som ikke alle liker akkurat. Men mitt bidrag går til Star Wars. Skjønner ikke hva folk syntes er bra LOTR ER BEST Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Slipp Jimmy fri. Forbanna kjedelig, traff vel så langt unna min humor som man kan komme. 8237595[/snapback] Du er ikke den eneste. Forbanna møkkafilm. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg liker ikke Top Gun heller. Som Tarantino sier, den handler om homoer. Litt for mye om homoer. Jeg har ikke noe mot homofile mennesker, men jeg synes det var teit av TOny Scott å skjule sin åpenbare tiltrekning mot menn ved å lage en sånn film som handler om "flykamp". 8237899[/snapback] Akkurat lest at Tarantino syns Top Gun er homo? Jeg syns det er litt sjarmerende jeg. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg liker ikke Top Gun 8237665[/snapback] Du har ikke sett den , den gangen du skulle se den bort med meg fulgte du ikke med , sat bare å prøvde å forstyrre andre Det er jo tidenes kuleste film ! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Mange jeg kjenner/vet om, har alltid sagt at Istid filmene er så veldig morsomme, jeg lo vel et par ganger under begge filmene. Men kan nok ikke si at jeg likte de to filmene noe særlig. Vet ikke hvorfor de ikke falt i smak, kanskje jeg er en særing. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg liker ikke Top Gun heller. Som Tarantino sier, den handler om homoer. Litt for mye om homoer. Jeg har ikke noe mot homofile mennesker, men jeg synes det var teit av TOny Scott å skjule sin åpenbare tiltrekning mot menn ved å lage en sånn film som handler om "flykamp". 8237899[/snapback] Akkurat lest at Tarantino syns Top Gun er homo? Jeg syns det er litt sjarmerende jeg. 8238249[/snapback] Ok, det er jo helt klart at Top Gun ikke handler om homser. Tarantino kødder med en film han liker, og nabbs tror han mener alvor. Jeez. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Mange jeg kjenner/vet om, har alltid sagt at Istid filmene er så veldig morsomme, jeg lo vel et par ganger under begge filmene. Men kan nok ikke si at jeg likte de to filmene noe særlig. Vet ikke hvorfor de ikke falt i smak, kanskje jeg er en særing. 8248861[/snapback] Er heller ikke stor fan av dem, liker Shrek o.l mye bedre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 LOTR. Og nesten alle jeg kjenner liker filmene. Jeg liker de absolutt ikke. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Jeg liker ikke Top Gun heller. Som Tarantino sier, den handler om homoer. Litt for mye om homoer. Jeg har ikke noe mot homofile mennesker, men jeg synes det var teit av TOny Scott å skjule sin åpenbare tiltrekning mot menn ved å lage en sånn film som handler om "flykamp". 8237899[/snapback] Akkurat lest at Tarantino syns Top Gun er homo? Jeg syns det er litt sjarmerende jeg. 8238249[/snapback] Ok, det er jo helt klart at Top Gun ikke handler om homser. Tarantino kødder med en film han liker, og nabbs tror han mener alvor. Jeez. 8249524[/snapback] Yeah. Bare nabbs tror på Jesus. Endret 27. mars 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Nesten alle jeg kjenner liker Date Movie *puke* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå