Ol'H Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 V for vendetta. Fant den ikke underholdende i det hele tatt. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 V for vendetta. Fant den ikke underholdende i det hele tatt. 8192308[/snapback] øøøyyy....den er jo genial da! store eksplosjoner og alt hehe men wedding crashers...huffameg for en dritfilm! "alle" sier jo den er forferdelig morsom...hmm...er ikke helt på den jeg. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Syns Istid var temmelig teit, selv om mange syns den var så bra. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 The Lord of the Rings: The Return of the King... Skjønner ikke hvorfor denne er nr. 5 på Top 250. Fellowship er så mye bedre... Det er min mening ihvertfall. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Batman Begins. Er selv en stor Batman fan, men den filmen var utrolig kjedelig. Minna ikke om tegneserien i det hele tatt, og Batmobilen er noe av det styggeste jeg har sett. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 nei, etter lotr ble han høy på pæra og laga king kong som fikk über kritikk, men som jeg syns stinker. langsom tørr møkkafilm. men for all del, dem som liker filmen hans må bare like dem... Høy på pæra, og derfor lagde han King Kong? King Kong var en film han alltid, helt siden barndommen hadde lyst til å lage! Når han da fikk muligheten, hvorfor skulle han ikke? Selv så må det vel være Alexander (som i han greske/romerske/whatever battie-boyen som kriger i underbuksene) Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Ringenes Herre filmene og Sin City. Endret 20. mars 2007 av CrowaX Lenke til kommentar
veos Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Liker av en eller annen ikke grunn Sin City. Det KAN ha noe med at jeg så den i bilen på vei til Trysil med 40 i feber og full av kvalme, men har lovt meg selv å se den på nytt nå en dag, så får vi se da! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Slipp Jimmy Fri Donnie Darko de to jeg kommer på i farten. altså, jeg hadde sikkert ikke dødd av å se de en gang til, men ble enormt skuffa over de, pågrunn av alle som gikk rundt og sa at det var de 2 beste filmene ever! -.-" Endret 22. mars 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Apacolypse now! var noen underholdende klipp, men filmen vart liksom for urealistisk. fight club,... Er mangen andre filmer jeg ikke kommer på.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Fritt Villt.. Vet ikke akkuratt om det er "Alle" men iallefall vennene mine... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Apacolypse now! var noen underholdende klipp, men filmen vart liksom for urealistisk. 8212751[/snapback] Tør du utdype urealistisk? Vet du at Vietnam-krigen er noe som har skjedd? Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Gav sikkert mer mening for dem som hadde lest bøkene først, men: The Lord of the Rings: The Return of the King Ble meeeget skuffet Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Apacolypse now! var noen underholdende klipp, men filmen vart liksom for urealistisk. 8212751[/snapback] Tør du utdype urealistisk? Vet du at Vietnam-krigen er noe som har skjedd? 8218342[/snapback] vet selfølgelig at vietnam-krigen er noe som har skjedd, jeg er ikke dum! Jeg likte rett og slett ikke denne filmen, dette har også blitt diskutert i en annen tråd, jeg har samme meninger som han som ikke likte filmen! men jeg kom ikke på å ikke like filmen da jeg las dette, men rett etter jeg så filmen... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Apacolypse now! var noen underholdende klipp, men filmen vart liksom for urealistisk. 8212751[/snapback] Tør du utdype urealistisk? Vet du at Vietnam-krigen er noe som har skjedd? 8218342[/snapback] vet selfølgelig at vietnam-krigen er noe som har skjedd, jeg er ikke dum! Jeg likte rett og slett ikke denne filmen, dette har også blitt diskutert i en annen tråd, jeg har samme meninger som han som ikke likte filmen! men jeg kom ikke på å ikke like filmen da jeg las dette, men rett etter jeg så filmen... 8219446[/snapback] Det er da forskjell på å ikke like en film, og påstå at den er urealistisk Lenke til kommentar
Hundremeterskogen Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Star Wars. Alle sammen. Synes bare ikke det er noe særlig, kjedelig liksom. Klarer ikke å engasjere meg. Endret 23. mars 2007 av Kimzelimz Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 V for vendetta. Fant den ikke underholdende i det hele tatt. 8192308[/snapback] Second that. Sin City synes jeg heller ikke var noe særlig bra, samme med Kill Bill filmene. Gudfaren trilogien er vel blant de filmene som har kjedet meg mest, bare så det er nevnt. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Har ALDRI likt Star Wars menst mange av kompisene mine gjøre det, osv .. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Kill Bill filmene,forstår ikke hva som er så fantastisk med dem.... Endret 25. mars 2007 av Missy9001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå