VegardStr Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Lord of the rings Star Wars dei filmene er rett og slett Boooooring. Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 King Kong ligger høyt på den listen hos meg. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 King Kong, absolutt. Aldri sett ein så kjedleg film på kino. :\ Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Memento Matrix Diverse "morsomme" collegefilmer fra USA Gladiatoren Lola rennt Titanic Monster's ball Endret 23. juli 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Min liste: Monster's Ball...kjedelig Titanic...Så utrolig oppskrytt xXx...hjernedød undeholdning på sitt verste Schindler's List...Kjedelig Gladiatoren...kjedelig igjen Matrix 2 og 3...Noen ganger så må de si stopp etter første film og holde seg til det! Charlie og cjokoladefabrikken...Utrolig dårlig film Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Villmark hater bare norsk film charlie og sjokolade frabrikken var sinnsykt elenidg men det er jo små barn moro da Lenke til kommentar
GeO Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Harry Potter ja, det er sant. Hva er det med de filmene som alle liker så godt? Det blir for dumt for meg, ihvertfall de siste. Ja, jeg har faktisk sett all filmene 6521626[/snapback] Enig. Helt greie underholningsfilmer, utrolig dårlig i forhold til bøkene. Er så drittlei av at alle skal lage filmer så fort som mulig av bøker som blir populære. 6534701[/snapback] Vel, de to første imponerer i liten grad, men jeg synes utviklingen har vært positiv. Film nummer tre og fire har da vært greie nok. Håper det fortsetter slik. Synes ikke noe spesielt om Harry Potter selv. De føles litt for dumme ut, synes jeg. Det eneste jeg klarer å tenke når jeg ser de filmene er "LOTR-wannabe" (skyt meg, LarsP, go ahead). 6534835[/snapback] Har ikke fått samme inntrykk av at filmene er "LotR-wannabe", men nå er vel også det en av de alvorligste beskyldningene man kan få rettet mot seg. Å ha trekk som minner om LotR er ille nok i seg selv, men begrepet "LotR-wannabe" (hvori det, slik jeg ser det, ligger noe som forteller at filmene forsøker å ligne LotR, men ikke lykkes helt) er adskillig verre. Tror jeg må konkludere med at filmene ikke er spesielt fantastiske (dog ser de ut til å bli bedre og bedre), men at jeg ikke dermed direkte misliker dem. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg synes nok ikke HP er dårlig, det er bare ikke veldig bra. Det er sikkert bare meg, men jeg syntes det ble litt dumt i den andre filmen når Dobby ble med. De kunne likesågodt kalt han for Gollum, da han var omtrent helt lik. Likevel, jeg skal innrømme at jeg ser alle HP filmene. Jeg gidder ikke å se dem på kino, og heller ikke kjøpe den på DVD, men siden bruttern liker filmene godt, så låner jeg dem av han når de kommer. Jeg skal også innrømme at jeg "gleder meg" til å se den nyeste filmen, som jeg enda ikke har sett. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Enig med mange av dere angående Titanic. Kjedelig film. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 München fikk en del positiv respons, men det skjønner jeg ikke helt.. Den var en snoozefest uten like.. Samme med Gymnaslærer Pedersen.. Er grenser for hvor lenge det er undeholdende å se at Joner står å humper på hu tynne dama.. Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 hvet ikke om det passer i emnet men exorcisten :s er kanskje ikke en film alle liker men den har jo fått så mye god kritikk? både den gamle og de nyere... de suger hardt alle sammen. den første skal liksom være den mest skremmende filmen noen sinne. ble ikke skremt et sekund jeg:p Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Er det mulig å ikke like Gladiator? alle som har en vag/middels/sterk intresse for oldtidens Roma som jeg kjenner til, liker denne. Dama liker den ikke, men hun er ikke den mer intellektuelle av oss. ^^ Endret 28. juli 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) De som har en sterk interesse for romertiden er vel helst de som misliker Gladiator mest, siden den er så historisk ukorrekt som du kan få den. Dessuten er den ekstremt èndimensjonell. De onde er kjempeonde, mens de gode er supergode (hvor ofte finner man en romersk general og en romersk keiser som bare er kjempesnille hele tiden?). Jeg synes den er kjempeflott, men bare som en film. Setter man den opp mot historien, blir den fort ganske så tåpelig. Roma var ikke slik. Skal man se Roma slik det virkelig var (vel, så nærme man kan få det), så ser man Caligula. Vegkaar, bruk cellene du har fått utdelt: The Exorcist kom ut på 70-tallet. Da var den skummel. Da var den blant de mest skumle filmene som noen sinne hadde blitt laget. Endret 28. juli 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Vegkaar, bruk cellene du har fått utdelt: The Exorcist kom ut på 70-tallet. Da var den skummel. Da var den blant de mest skumle filmene som noen sinne hadde blitt laget. 6576715[/snapback] Hehe:P Joa...men den blir fortsatt omtalt som den mest skremmende filmen noensinne Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 king kong starwars matrix 2-3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Vegkaar, bruk cellene du har fått utdelt: The Exorcist kom ut på 70-tallet. Da var den skummel. Da var den blant de mest skumle filmene som noen sinne hadde blitt laget. 6576715[/snapback] Hehe:P Joa...men den blir fortsatt omtalt som den mest skremmende filmen noensinne 6577363[/snapback] jeg så den på kino første gangen, og den var jævla skummel! må også legge til at jeg elsker skrekkfilmer og at jeg nesten aldri synes filmer er skumle Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 syns Scary Moive filmene er temmelig kjeie. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Flere av dere nevner jo bare filmer dere ikke liker, poenget her er vel at det skal være filmer "alle" andre liker? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 De som har en sterk interesse for romertiden er vel helst de som misliker Gladiator mest, siden den er så historisk ukorrekt som du kan få den. Dessuten er den ekstremt èndimensjonell. De onde er kjempeonde, mens de gode er supergode (hvor ofte finner man en romersk general og en romersk keiser som bare er kjempesnille hele tiden?). Jeg synes den er kjempeflott, men bare som en film. Setter man den opp mot historien, blir den fort ganske så tåpelig. Roma var ikke slik. Skal man se Roma slik det virkelig var (vel, så nærme man kan få det), så ser man Caligula. Vegkaar, bruk cellene du har fått utdelt: The Exorcist kom ut på 70-tallet. Da var den skummel. Da var den blant de mest skumle filmene som noen sinne hadde blitt laget. 6576715[/snapback] Du har et poeng, men, har man en intresse for slikt, er det lettere å like filmen mer enn andre, dog hvor historisk ukorrekt den er. Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Crash, Road to Perdition, Gudfar filmene, Lord of war, V for Vendetta, Requiem for a dream. osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå