Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmer alle liker, utenom deg

Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pirates of the Caribbean. :thumbdown:

Null spenning, null humor. Gjespet meg gjennom filmen selv om jeg ikke var trøtt. Jonny Depp har gjort mye bedre roller før.

6481892[/snapback]

Se den to ganger. Det gjorde susen for meg. Mye bedre andre gang.

6481903[/snapback]

Det er fullt mulig. Jeg så oppfølgeren noe motvillig på kino på fredag, og ble overrasket. Mye bedre enn 1'ern slik jeg husker den. Pappa har den jo til og med liggende på DVD i hyllen. Tror jammen jeg tar å får med meg den i løpet av de neste dagene.

Lenke til kommentar
Det er jo dialogen som er så kult med QT sine filmer. Gale mennesker. :p

6503709[/snapback]

Dette er jo så sant, så sant! Fantastisk med disse lange disputtene over totalt irrelevante og helt trivielle emner. Madonna-låter, navn på hamburgere, hvorfor man ikke skal spise svinekjøtt - helt utrolig!

Ad dansescenen, som ble kritisert tidligere, så virker den kanskje malplassert med det samme, men jeg for min del opplevde den som utrolig "passende" etter hvert. Den gjør seg veldig bra, rett og slett. Av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

PotC - Dead Man's Chest.

De har fått en del gode anmeldelser, jeg synes ikke den innfridde på noen ting. Dette var det motsatte av Matrix og Bram Stokers Dracula: der de var filmene som selv ikke Keanu Reeves klarte å ødelegge, var dette filmen selv ikke Johnny Depp klarte å redde. Skuffa nå.

Lenke til kommentar
Jeg synes da den har fått lunkne anmeldelser for det meste.

6513028[/snapback]

Nja. En femmer i Dagsavisen er bra til eventyrfilm å være. Mye lunkent ellers, ja, men ALT for bra for sånt venstrehåndsarbeid! (OK, så tøyer jeg grensene for denne tråden)

Endret av Onkel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...