Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmer alle liker, utenom deg

Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ikke nevneverdig fan av alle de animasjonsfilmene(da snakker jeg CGI) som oversvømmer IMDB's topp 250-liste. :shrug:

Hvis du mener Istid og Incredibles og det der, er jeg helt enig. Hater slike filmer, og har gjort det helt siden Toy Story.

"Walt Disney presents" har for meg blitt som "PSU made by Q-Tec"

/signed, skjønner ikke greia med at barnefilm plutselig er annerkjent underholdning for voksne så lenge det er animasjonsfilm.

Lenke til kommentar
2001: A Space Odyssey. Synes i grunn at hele filmen bare er søppel.

Enig. Historien var egentlig ganske bra, men det tok ALTFOR lang tid imellom hver scene hvor det faktisk skjer noe.

For å bygge opp spenningen! Jeez, ya darn kids with your MTV and your Michael Bay.

Jeg vet at du elsker denne filmen (Faktisk du som "fikk meg" til å leie denne.), men for meg var det noe som rett og slett gjorde filmen kjedelig.

Lenke til kommentar

Traffic

Samtlige filmer med Tom Cruise i hovedrollen (Uten unntak!)

Samtlige filmer med Brad Pitt i hovedrollen (Uten unntak!)

Samtlige filmer som har gått fra tegneserie til "ekte" (de 3 første Batman-filmene, og de 4 første Superman-filmene unntak)

Schindler's List

Samtlige skrekkfilmer laget etter 1976 (Uten unntak! De er bare latterlige og ikke skremmende for fem flate øre!)

Star Trek (film, serie, whatever)

Starship Troopers

Samtlige filmer som inneholder lettkledde babes og hunks på strender og i aktivitet i vannet/volleyballbane

Dodgeball

Samtlige slossefilmer med Bruce Lee (Uten unntak! Mannen er overvurdert)

Captain Cordelli's Mandoline (elns)

Nyere barnefilmer fra Disney, Pixar, WB osv

Kan nevne haugevis med flere, men er for trett nå.

Lenke til kommentar
The Rock. Snork, den er kjedelig.

Kjedelig??? The Rock, kjedelig...

Har hørt at folk har sagt mye rart om den, men kjedelig det er et ord som jeg ikke har hørt før...

Her kommer da et par filmer du bør holde deg unna, hvis du synes The Rock er kjedelig.

Sofia Coppola's The Virgin Suicides, jeg ser heller maling tørke på veggen enn å se denne filmen igjen.

Stanley Kubrick's 2001: A Space Odyssey, ja den er dørgene kjedelig. Og slutten gi meg eller et fargekart fra maxbo.

Steven Soderbergh's Solaris, denne får jo nesten 2001 til å virke som en John Woo action sekvens...

Og før noen kommenterer dette og noen kommer helt sikkert til å kommentere dette :D

Alle tre har laget meget bra filmer bare ikke disse. Coppola, Lost in Translation utrolig bra film. Kubrick, The Shinning og Full Metal Jacket og Soderbergh liker stort sett det meste den mannen lager...

Og holdt nesten på å glemme en film.

Terrence Malick's The Thin Red Line, utrolig bra filmet men fy faen så kjedelig.

PS! Mannen traff et ømt punkt når det kom til The Rock :p

Lenke til kommentar

Så du avskriver filmer som Fight Club og Se7en som ræva? Stakkars deg.

Ikke glem at han alt med Tom Cruise suger også. Filmer som Rain Man, Magnolia, Minority Report og Collateral som var en av fjorårest aller beste filmer etter min mening.

Du glemte en film med Brad Pitt, Twelve Monkeys.

Så da vil vel jeg sette ting litt på spissen og si at han har et problem for å si det sånn. Filmer som er alt fra meget bra til utrolig bra i min bok, og et par av mine favoritt folk bak kamera. Steven Spielberg, Michael Mann, David Fincher, Paul Thomas Anderson og Terry Gilliam. Men hei hver sin smak...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Så du avskriver filmer som Fight Club og Se7en som ræva? Stakkars deg.

Ikke glem at han alt med Tom Cruise suger også. Filmer som Rain Man, Magnolia, Minority Report og Collateral som var en av fjorårest aller beste filmer etter min mening.

Du glemte en film med Brad Pitt, Twelve Monkeys.

Så da vil vel jeg sette ting litt på spissen og si at han har et problem for å si det sånn. Filmer som er alt fra meget bra til utrolig bra i min bok, og et par av mine favoritt folk bak kamera. Steven Spielberg, Michael Mann, David Fincher, Paul Thomas Anderson og Terry Gilliam. Men hei hver sin smak...

Jeg likte virkelig ikke Fight Club, Seven, 12 Monkeys, Magnolia etc.

Jeg hadde store forhåpninger til Rain Man, hadde hørt så mye fantastisk om filmen fra pappa, men det var ikke så bra som jeg hadde forestilt meg.

Hvordan Tom var mot Dustin i begynnelsen og bare prøvde å utnytte ham for å få penger til å betale regninga si, irriterte meg så grenseløst at jeg ikke klarte å nyte resten av filmen.

Forresten, regnes Blair Witch Project 1 & 2 som skrekkfilmer?

Ditto Jeepers Creepers...

For hvis ikke - noe de ikke bør siden de bare er latterlige, dårlig filmet og så langt fra skremmende som du kan komme - fører jeg opp de også på lista mi

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
For hvis ikke - noe de ikke bør siden de bare er latterlige, dårlig filmet og så langt fra skremmende som du kan komme - fører jeg opp de også på lista mi

Ja, Gud forby nytenking...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ja, Gud forby nytenking...

Nytenking meg i toern, jeg lagde akkurat det samme på barneskolen. ^^

Nei, det gjorde du ikke. Og jeg applauderer deg om du noen gang kommer til å lage noe i nærheten.

Open Water ligger litt i samme stilgate. Den er også å anbefale.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...