Dorian Gray Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Dessuten: Vin Diesel var [en] skam... Michael Moore-editing, now on forums. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Boogie Nights. Aldri hørt noen si at denne filmen var noe annet en genial. Det var den ikke. Den var kjedelig. Jeg ELSKER den filmen. Jeg går alene i denne verden..... Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Trenger du å forstå noe da? Jeg liker nesten alle filmene på listen min (utenom filmer som Adaptation og Being John Malkovich), men synes de er oppskrytt. Trenger ikke være trangsynte her. Bare for å rette bittelitt grann her. Det er jo mulig du ikke mente akkurat Apocalypse anyways. Men men, den er iallefall langt ifra oppskytt. Filmen ble nærmest slaktet da den kom. Folk påstod at Coppola hadde gått lei halveis inni den 5 års lange lagetiden. Senere, har den heldigvis fått fortjent kultstatus. Filmen var nytenkende, nydelig fotografert (Oscar) og var den første Vietnam filmene som ikke var redd for å vise krig, brutalt. Lekker voice-over har den også. Slik. Dette var ikke noe patetisk forsøk på å bevise deg feil eller noe wh1te, men når jeg leste at du synes Apocalypse var oppskytt, måtte jeg forsvare den litt. Beklager off-topic. Endret 6. august 2005 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Monty Python, Star Wars, Titanic, Ringenes Herre, Casablanca, Psycho, Kill Bill Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Skjønner ikke helt dealen med Star Wars og Naruto serien. Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 The Rock. Snork, den er kjedelig. Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 den om han mannen som er sjuk i hovet... hugsar ikje kva han heit no igjenn (skammar seg) Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 den om han mannen som er sjuk i hovet... hugsar ikje kva han heit no igjenn (skammar seg) "A beautiful mind" med Russel Crowe, kanskje? Kan også være en hvilken som helst film med Tom Cruise Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Den derre bæsjfilmen 2001 - en romodyssé. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Den derre bæsjfilmen 2001 - en romodyssé. *felle en tåre* Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Hehe. Jeg veit at du elsker den og jeg syns dermed det er litt synd at jeg avskyr den. Men sånn er nå livet. Vi skal være glade for at vi er forskjellige innen mange ting. Endret 18. august 2005 av cun Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Shrek Sin City, mange som liker den. Likte den ikke det hele tatt. Endret 20. august 2005 av Godrick Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Hehe. Jeg veit at du elsker den og jeg syns dermed det er litt synd at jeg avskyr den. Men sånn er nå livet. Vi skal være glade for at vi er forskjellige innen mange ting. So true! Jeg vet at for å avsky en film har du nok gitt den sjansen den fortjener, og den falt bare ikke i smak. Men som mine tidligere innlegg avslører, så er jeg ikke glad i mange filmer andre elsker over alt, så vi er alle sære på vår egen måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 vi er alle sære på vår egen måte. U R so zpeciall. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 vi er alle sære på vår egen måte. U R so zpeciall. MSN, plix. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg kunne bare ikke fatte hva som var så bra med: Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain Citizen Kane. Den så jeg først en halv gang men slo den av midtveis, den første filmen jeg ikke så ferdig, etter min interesse for film tok av. Så hele en gang noen måneder senere og hadde bare følelsen av at det var to timer rett i dass. Apocalypse Now. Synes den bare var lang og mer eller mindre kjedelig. Jeg vet bare at jeg ikke digger den i det hele tatt. 2001: A Space Odyssey. Synes i grunn at hele filmen bare er søppel. Alt av Harry Potter. Nå kan kanskje dette høres litt tåpelig ut, men jeg fordrar ikke at unger er helter, samme hva storyen er. Som i Jurrasic Park (husker ikke hvilken) der den jentungen redder folka ved å hacke og herje på datanettet der, får nesten lyst til å dusje lenge i kaldtvann liggende i fosterstilling. Pearl Harbour. Bah, for noe møl. De fremstilte raseringa av Stillehavsflåten som en seier for amerikanerene, mens faktum er at de ble tatt på senga med buksene nede mens de lå og sov. Disse kommer jeg på nå, men som noen sa før meg, filmer jeg ikke liker eller bare synes er ok går fort i glemmeboken. Jeg husker bare filmer jeg virkelig liker. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kill Bill 1&2. American pie serien. Matrix(the whole thing) Lenke til kommentar
Maidz Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Kill bill 1 og 2 American Pie(ALLE FILMENE) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 2001: A Space Odyssey. Synes i grunn at hele filmen bare er søppel. Enig. Historien var egentlig ganske bra, men det tok ALTFOR lang tid imellom hver scene hvor det faktisk skjer noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå