Gå til innhold

Filmer alle liker, utenom deg


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Virker som det er kult å hate Ringenes Herre-filmene her.

Virker nesten som om det er populært å ikke like Ringenes Herre på Film/tv-forumet, og Iron Maiden på musikkforumet...

 

:shrug:

Lenke til kommentar
Så er det jo kjent at massene har grusom film/musikksmak. Heldigvis har jeg vært heldig med kompisene. Ytterst få liker LoTR og Iron Maiden. ^^

Problemet er vel heller at massene ikke har noen spesiell smak. De lever kun i nuet og lar seg velvillig styre og påvirke i den retning de blir "pushet" mest mot.

Lenke til kommentar
HAHA @ hatet mot Lotr.

Samme hva folk sier her, så nekter jeg å tro det for å si det sånn.

Første gangen jeg så Ringens Brorskap og To Tårn gikk det greit nok. Det var så storslått og imponerende at jeg klarte å holde meg engasjert i nesten hele filmen.

 

I siste filmen sovnet jeg nesten etter en stund - det ble bare for kjedelig og langdrygt. Da jeg så Ringens Brorskap for andre gang klarte jeg ikke å se hele pga samme grunn.

 

Peter Jackson skulle holdt seg til kvalitetsfilmer

Dead Alive >>>>> Ringenes Herre

Barindead er en mye mer underholdende film enn Ringenes Herre.

 

 

Hadde det ikke vært litt rart hvis alle likte Ringenes Herre?

 

 

 

Boka var derimot meget underholdende da jeg leste den for en del år siden.

Lenke til kommentar

Boogie Nights. Aldri hørt noen si at denne filmen var noe annet en genial. Det var den ikke. Den var kjedelig.

 

Dessuten: Vin Diesel var skamgod i "Pitch Black". Og "The Fast & The Furious" hadde ikke vært det samme uten ham. Etter den derimot, kunne han ha funnet seg et stup å hoppe utfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...