Oovz Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Gigli. Ikke vær morsom, ditt troll. Ingen likte den fra før av. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 A Clockwork Orange, fatter ikke hva som er så bra med denne. Så den forleden en dag og venta bare at den skulle bli ferdig, der gikk de pengene ut vinduet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Virker som det er kult å hate Ringenes Herre-filmene her. Virker nesten som om det er populært å ikke like Ringenes Herre på Film/tv-forumet, og Iron Maiden på musikkforumet... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Virker som det er kult å hate Ringenes Herre-filmene her. Virker nesten som om det er populært å ikke like Ringenes Herre på Film/tv-forumet, og Iron Maiden på musikkforumet... Vel, det er to ting som veldig mange oppfatter som ekstremt oppskrytt. Jeg er forresten enig i at begge suger. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Jeg vil påstå at det er for det er in å være mot massene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Jeg vil påstå at det er for det er in å være mot massene. Så er det jo kjent at massene har grusom film/musikksmak. Heldigvis har jeg vært heldig med kompisene. Ytterst få liker LoTR og Iron Maiden. ^^ Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Så er det jo kjent at massene har grusom film/musikksmak. Heldigvis har jeg vært heldig med kompisene. Ytterst få liker LoTR og Iron Maiden. ^^ Problemet er vel heller at massene ikke har noen spesiell smak. De lever kun i nuet og lar seg velvillig styre og påvirke i den retning de blir "pushet" mest mot. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 HAHA @ hatet mot Lotr. Samme hva folk sier her, så nekter jeg å tro det for å si det sånn. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 HAHA @ hatet mot Lotr.Samme hva folk sier her, så nekter jeg å tro det for å si det sånn. Første gangen jeg så Ringens Brorskap og To Tårn gikk det greit nok. Det var så storslått og imponerende at jeg klarte å holde meg engasjert i nesten hele filmen. I siste filmen sovnet jeg nesten etter en stund - det ble bare for kjedelig og langdrygt. Da jeg så Ringens Brorskap for andre gang klarte jeg ikke å se hele pga samme grunn. Peter Jackson skulle holdt seg til kvalitetsfilmer Dead Alive >>>>> Ringenes Herre Barindead er en mye mer underholdende film enn Ringenes Herre. Hadde det ikke vært litt rart hvis alle likte Ringenes Herre? Boka var derimot meget underholdende da jeg leste den for en del år siden. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Charlie and the Chocolate Factory..... og de der Kill Bill Filmene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Charlie and the Chocolate Factory..... Har vel ikke kommet på kino enda i Norge den? Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Dere som kommer opp med ulike filmer; kan dere ikke like gjerne krydre innlegget med begrunnelser? Bare en naturlig tanke som slo meg. Lenke til kommentar
neb Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 xXx .. Fins det noen mer latterlig skuespiller enn Mr. Vin Diesel? Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 (endret) KillBill [Edit] xXx Bad Boys sånn lame action/babe filmer generelt Endret 5. august 2005 av euroshopper Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 xXx .. Fins det noen mer latterlig skuespiller enn Mr. Vin Diesel? Short answer: no Long answer: Hell fucking noooooozzz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 xXx .. Fins det noen mer latterlig skuespiller enn Mr. Vin Diesel? Ja? Vin Diesel er konge. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 xXx .. Fins det noen mer latterlig skuespiller enn Mr. Vin Diesel? Jeg siterer topic: Filmer alle liker, utenom deg Ikke kom å si at alle liker xXx da Jeg må si Star Wars! Flygende Hi Tech greier i luften med masse laserstråler og greier. Blir helt kvalm jeg Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 Boogie Nights. Aldri hørt noen si at denne filmen var noe annet en genial. Det var den ikke. Den var kjedelig. Dessuten: Vin Diesel var skamgod i "Pitch Black". Og "The Fast & The Furious" hadde ikke vært det samme uten ham. Etter den derimot, kunne han ha funnet seg et stup å hoppe utfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 Boogie Nights. Aldri hørt noen si at denne filmen var noe annet en genial. Det var den ikke. Den var kjedelig. Jeg ELSKER den filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå