ChristR Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Jeg syns ringenes herre er en møka kjedelig film. Og attpåtil måtte de lage tre filmer!!!! Star Wars skjønner jeg heller ikke vitsen med. Syns også at Kill Bill er en under middels film. Endret 29. juni 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Lotr: return of the king Kill bill 2 Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Kill Bill 2 er jo på ein måte ikkje ein eigen film. Viss du skal vurdere KillBill så må du nesten sjå begge to samla som ein film. For det er jo det den er. Ringenes Herre filmane var ok, men eg skjønna meg ikkje på folk som har sett dei 20 gangar. Å sjå dei EIN gang heldt lenge for meg... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Ringenes Herre filmane var ok, men eg skjønna meg ikkje på folk som har sett dei 20 gangar. Å sjå dei EIN gang heldt lenge for meg... Ja helt enig i at folk kan se den èn gang for så å legge den på hylla for en stund.. Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Det første som dukker opp i hodet mitt er Eraserhead. Ser ikke den som det unike mesterverket som mange skal ha den til å være. Nå er det riktignok ikke alle som liker denne, men det virker allikevel som om majoriteten av filmelskere støtter opp om denne filmen. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Nesten alle liker Con Air... Selv hater jeg denne filmen! Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Vi har vel alle noen filmer som hele verden syns er bra som vi selv syns er kjedelig/teit/ikke så bra som folk skal ha det til. (Jeg vil ikke at dette skal bli en diskusjonstråd ala "film x suger! neihei, film x er sjef, DU suger") Alle typer James Bond filmer... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Fint å se at det vaffal er noen andre enn meg som ikke kan fordra "Star Wars" og "Ringenes Herre"... Det er skikkelig overvurderte drittfilmer... Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Lord Of The Rings filmene. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Virker som det er kult å hate Ringenes Herre-filmene her. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Virker som det er kult å hate Ringenes Herre-filmene her. ja, dritkult...... .... .... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Virker som det er kult å hate Ringenes Herre-filmene her. Eller muligens mange har greid å se forbi jumbohypet, CG'en og sminken og sett skuespillet og de langdryge historien... eller muligens filmen er fantastisk og ungene her på forumet kastet seg på "jeg også" bølgen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Ringenes Herre filmane var ok, men eg skjønna meg ikkje på folk som har sett dei 20 gangar. Å sjå dei EIN gang heldt lenge for meg... Hvis man ser dem én gang mellom hvert og annethvert år, blir det artig å se dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 wat? kungfoo hustle va jo tidi Apocalypse now...ÆSJ! Jeg prøvde og prøvde og prøvde. Den var lang. Dritkjedelig. Uvittig. 1. stk. overvurdert film spør du meg. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Apocalypse Now. Blææ er alt jeg har å si! Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Sin City. Syntes den ble for overdereven. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 90% av filmene som går på norsk kino. Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Jeg likte veldig godt planet of the apes, mye bedre enn mange filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå