miCro Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 All norsk film!Eneste norsk film jeg kommer på som ikke gir meg frysninger ned ryggen av ubehag er "Farlig farvann" med Nils Ove Oftebridge, men den har ingen andre sett Jeg har enda ikke sett Elling. Har prøvd minst tre ganger, men jeg får så vondt i sjela etter et par minutter at jeg ikke greier mer. Sett Uno? Hawaii Oslo? (lurer bare). Pøh, de to er ingenting i forhold til Hans Otto Nicolaysens verk "Plastposen" fra 1986 med Jon Skolmen i hovedrollen. Den overgår det meste. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg kan heller ikke fatte og begripe hva som er så bra med Star Wars. Synes det er en helt latterlig serie med filmer. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 Har aldri vært den helt store Akira Kurosawa-tilhengeren. :-\ Lenke til kommentar
maradona Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 Star Wars og Ringenes Herre filmene er grusome... Ufattelig at de er så populære som de er. Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 Pirates of the Caribbean ble vell aldri hyppa opp noe særlig. Personlig kan ikke fatte hva som er så bra med StarWars. Rett og slett kjedelige filmer. See that Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 Matrix filmene Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 Matrix filmene Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 Hehe Hvordan i allverden skal jeg kunne finne en film av alle jeg har sett, som ALLE utenom meg liker? Måtte jo først finne et sted hvor ALLE andre ble enig om at de LIKER en eller flere filmer jeg IKKE LIKER ?? I såfall må det bli TITANIC Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 Alle liker Ringenes Herre men ikke jeg... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 Matrix filmene Aye, glemte den. 1'ern var en midt på treet action-film tho. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 Mr. And Mrs. Smith Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 Ringenes herre Star Wars Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 Alle liker Ringenes Herre men ikke jeg... Slett ikkje alle likar Ringenes Herre. Det blir veldig godt bevist i denne tråden. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 Star Wars og Ringenes Herre filmene er grusome... Ufattelig at de er så populære som de er. Ja, begge suger grenseløst! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg sier enkelt og greit at man ikke kan si at en film suger når man ikke har opplevd den i sin helhet. Men det holder jo ikke at en film bare er underholdende den siste halvtimen.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 Alle liker Ringenes Herre men ikke jeg... Slett ikkje alle likar Ringenes Herre. Det blir veldig godt bevist i denne tråden. Ja det er jo nesten hele norge det... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Har aldri vært den helt store Akira Kurosawa-tilhengeren. :-\ Uuuuutrolig tunge filmer ja. Har kun sett Ran, Seven Samurai og Ikuru (og sistnevnte delte jeg opp i 4 biter.. skulle tvinge meg til å se den). Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Glemte Matrix filmene og Troya.... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Alle liker Ringenes Herre men ikke jeg... Slett ikkje alle likar Ringenes Herre. Det blir veldig godt bevist i denne tråden. Ja det er jo nesten hele norge det... Ringenes Herre har mange fans, men også veldig mange som hatar/mislikar den. Om filmen hadde vore så høgt elska av "alle" hadde det nok komt mange fleire inn i denne tråden for å forsvare filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå