Gå til innhold

Filmer alle liker, utenom deg


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Troja, Den var berre kjedeleg, Kanskje fordi eg var lei slike filmar når eg såg den ?

Egentlig var den så kjedelig at eg såg ikkje heile ein gong.. :roll:

 

Edit: gløymte eit ord

Så den på kino jeg. Var den eneste som ikke likte den.. Og når jeg ikke liker den da er det noe seriøst galt med den :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
All norsk film!

Eneste norsk film jeg kommer på som ikke gir meg frysninger ned ryggen av ubehag er "Farlig farvann" med Nils Ove Oftebridge, men den har ingen andre sett :p

 

Jeg har enda ikke sett Elling. Har prøvd minst tre ganger, men jeg får så vondt i sjela etter et par minutter at jeg ikke greier mer.

Sett Uno? Hawaii Oslo? (lurer bare).

Lenke til kommentar

Huff jeg blir så voldsomt provosert av å lese deler av denne tråden :hrm:

 

Men et par fra meg:

Ghost dog :yucky: <---- aldri har vel den smileyn passet bedre

Star Wars - Liker ikke noe serlig de første (ehrm siste ;) )

LOTR - Ok filmer, men langt fra så bra som mange skal ha det til...

Requiem for a Dream (ikke sikker på stavelsen) - Har ikke sett den ferdi og har ikke tenkt å gjøre det heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Requiem for a Dream (ikke sikker på stavelsen) - Har ikke sett den ferdi og har ikke tenkt å gjøre det heller.

Så ikke uttal deg om den da...!

Lenke til kommentar
Requiem for a Dream (ikke sikker på stavelsen) - Har ikke sett den ferdi og har ikke tenkt å gjøre det heller.

Så ikke uttal deg om den da...!

Det var vel en grunn til at jeg ikke så den ferdi :roll:

 

Står det noe i første post om at en ikke kan uttale seg om filmer man ikke har sett ferdi? Nei, det gjør det ikke.

Lenke til kommentar
Står det noe i første post om at en ikke kan uttale seg om filmer man ikke har sett ferdi? Nei, det gjør det ikke.

re·dun·dan·cy Audio pronunciation of "redundancy" ( P ) Pronunciation Key (r-dndn-s)

n. pl. re·dun·dan·cies

 

1. The state of being redundant.

2. Something redundant or excessive; a superfluity.

3. Repetition of linguistic information inherent in the structure of a language, as singularity in the sentence It works.

4. Excessive wordiness or repetition in expression.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Står det noe i første post om at en ikke kan uttale seg om filmer man ikke har sett ferdi? Nei, det gjør det ikke.

Selvsagt gjør det ikke det. Man regner jo med at folk har litt tenkemasse inntakt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg sier enkelt og greit at man ikke kan si at en film suger når man ikke har opplevd den i sin helhet.

 

P-in-P: Spar deg for frekkhetene dine.

Lenke til kommentar

Nå er det slik at man skal kommentere filmer man har sett. Hva er The Usual Suspects uten de siste 10 minuttene? Ingenting.

Redundancy er å si det som er helt åpenbart, og som alle skjønte (i dette tilfellet ville det vært ekstremt unødvendig og redundant om det sto i topic: Filmer DU HAR SETT som alle utenom deg liker).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
wh1te: Har du rett til å være frekk, mens andre ikke har det fordi du er moderator (ser foresten ikke hvor jeg har vært frekk heller...)?

Jeg var ikke frekk direkte mot deg, men var mer generelt rettet. Du slengte ut en personlig bemerkning som ikke kan tolkes som noe annet. Grunnen til du ikke ser det er vel fordi jeg har en 'slett'-knapp som du ikke har.

 

Denne diskusjonen stanser her. Ønsker du å klage på meg får du sende mail eller pm til styret.

Lenke til kommentar
Ok, for å si det på en annen måte, den halvparten jeg så av RFAD sugde i mitt syn.

 

wh1te: Har du rett til å være frekk, mens andre ikke har det fordi du er moderator (ser foresten ikke hvor jeg har vært frekk heller...)?

Bare du spesifiserer at du bare så halvparten.

Og innlegget er slettet, derfor du ikke ser det. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...