Thewiz Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jeg har et Gavekort på Elkjøp på 299,- Jeg vil helst ha et spill til min kjære Xbox, har dere noen tips? Xbox Spill jeg har: - Halo 1 og 2 - Fifa 2003 - Splinter Cell - NFSU2 - Ninja Gaiden - Rainbow Six 3 - Fable - The chronicles of riddick Endret 9. januar 2005 av TheWiz Lenke til kommentar
neb Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 eller det nye Prince of Percia spillet Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 SSX3 får du iallefall til under 299,- nå. Dette spillet er genialt! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Knights of the Old Republic Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Knights of the Old Republic får du faktisk til 299,- hvis du ikke hadde tenkt til å bruke noen penger i tillegg til gavekortet Ellers holder jeg også en knapp på det første Prince of Persia-spillet. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Knights of the Old Republic får du faktisk til 299,- så ikke at det var liste over de du har Endret 9. januar 2005 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Sier meg enig i KotOR, eller vente på KotOR 2 Og siden du har Splinter Cell, kan en jo alltids anskaffe toer'n Lenke til kommentar
levilord Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 FIFA 2005, har bare spilt det til GC, men det er sikkert bra på Xbox også Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 FIFA 2005, har bare spilt det til GC, men det er sikkert bra på Xbox også Jeg har både FIFA 2005 samt Pro Evolution Soccer 4 til Xboxen. Har vært FIFA-fan helt siden starten, men har faktisk konvertert til PES4 nå. Grunnen er enkel; det er flere muligheter, og det virker mer realistisk. Eneste problemet er lisensmanglene, men det kan fikses kjapt ved hjelp av editoren. Uansett; FIFA funker like bra på Xbox som på PS2:) Lenke til kommentar
stunner Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kjøp soul calibur 2 konge spill Lenke til kommentar
Laman Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Her har du en del å velge i. Lenke til kommentar
Sepo Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kjøp soul calibur 2 konge spill Anbefaler Soul Calibur 2 på det sterkeste jeg også, selvom jeg ikke vet hvordan spillet tar seg ut på Xbox. Har bare prøvd det på GC og SP2. Videoer fra konkurranser o.l finner du her: http://sc.relaxism.com Anbefaler Neoshinji (Taki) VS Reinhart (Raphael). Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kjøp soul calibur 2 konge spill Anbefaler Soul Calibur 2 på det sterkeste jeg også, selvom jeg ikke vet hvordan spillet tar seg ut på Xbox. Har bare prøvd det på GC og SP2. Videoer fra konkurranser o.l finner du her: http://sc.relaxism.com Anbefaler Neoshinji (Taki) VS Reinhart (Raphael). Hvis jeg ikke tar feil, mener jeg å huske at du kunne sloss med Link i gamecube versjonen. For de som ikke vet hvem Link er, så er det hovedpersonen i de fleste zeldaspillene. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kjøp soul calibur 2 konge spill Anbefaler Soul Calibur 2 på det sterkeste jeg også, selvom jeg ikke vet hvordan spillet tar seg ut på Xbox. Har bare prøvd det på GC og SP2. Videoer fra konkurranser o.l finner du her: http://sc.relaxism.com Anbefaler Neoshinji (Taki) VS Reinhart (Raphael). Hvis jeg ikke tar feil, mener jeg å huske at du kunne sloss med Link i gamecube versjonen. For de som ikke vet hvem Link er, så er det hovedpersonen i de fleste zeldaspillene. det er forskjellige personer på alle konsollene i SC2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå