Gå til innhold

Plages med ett spill

Anbefalte innlegg

jeg fikk en dag ideen om å spille gode gamle Mercedes Benz Truck Racing!

men jeg får ikke spilt det. jeg kommer inn på menyen og velger truck og bane men når jeg skal kjøre så blinker bare bakken og himmelen og jeg ser bare en skygge av trucken! på instillingene kan man velge vilket skjermkort man har, og det stod på ett annet en det jeg har så jeg byttet til mitt skjermkort (tnt2) men da ble det bare enda verre, nå er det ingen "truckskygge" og himmelen og bakken blinker dobbelt så mye!

jeg har maskinkravene, men jeg kjører win 2k!!! så siden detter er ett relativt gammelt spill så lurer jeg på om det kan være 2k som er skyld i dette!! men jeg synes det er rart at jeg kommer så langt inn i spillet før det kræsjer, vist det ikke hadde støttet win 2k så hadde det vell kommet beskjed om det? har forresten instalert nyeste skjermdrivere! (hadde windows me før, og da virket det)

dette er ergelig ettersom jeg har veldig lyst til å spille det, har en annen pc med windows xp på! men jeg tviler på at det funker å spille det på den (333mhz, 64mb ram og et skjermkort med 2mb uten 3d) men jeg skal prøve!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...