Deadringer Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 hei! jeg låner bort spill en del, også nye som jeg ikke har spilt meg lei. bruker ofte nero, brenner de så kan jeg spille de selv når jeg har lånt de bort. men jeg gjorde dette med rome total war her om dage, og skulle spille det i dag, men det gikk ikke noen som veit om et annet brenne program jeg bør bruke? alcohol el deamon tools(hvis det går ann å bruke det) skal bare brenne mine egene spill til meg selv, slik at jeg kan bruke de selv om jeg låner de bort. ikke noe warez tull her!!! noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) hei!jeg låner bort spill en del, også nye som jeg ikke har spilt meg lei. bruker ofte nero, brenner de så kan jeg spille de selv når jeg har lånt de bort. men jeg gjorde dette med rome total war her om dage, og skulle spille det i dag, men det gikk ikke noen som veit om et annet brenne program jeg bør bruke? alcohol el deamon tools(hvis det går ann å bruke det) skal bare brenne mine egene spill til meg selv, slik at jeg kan bruke de selv om jeg låner de bort. ikke noe warez tull her!!! noen som kan hjelpe? Du burde heller spørre her: Programvare Spørsmål/diskusjon om programvare. Endret 9. januar 2005 av Complexion Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 ikke noe warez tull her!!! For det kan ikke hvem som helst skrive? Brudd på regel #8. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg