Arnt555 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hei hei, jeg lurer på noe. Jeg sitter på en bæbar med trådløst nettverk.. Men på IE er det en tvilsom meny den heter Zango. Siden det ikke er min data, og eieren ikke har peiling, lurte jeg på hva denne menyen er Her er et bilde iallefall: Lenke til kommentar
b21a Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Det er en toolbar som er installert med eller uten din vitende, sjekk om du kan fjerne den fra leggtil/fjern programmer. Hvis så gjør det og kjør en scan med adaware e.l. (MS sin funket faktisk bedre enn adaware) EDIT: !"#¤"¤#(!"#¤¤#&&/ litt snar der Du har vel ikke innstallert Zango Messenger? I såfall så er det noe som er kommet sammens med den. Endret 10. januar 2005 av b21a Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Ta en titt på Jan Fredrik sin guide! Endret 10. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 huff, jeg tenke ikke på at jeg kunne ad-aware Det fikset problmet, men takk likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå