Gå til innhold

er denne pcn bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke kan bygge PC så la komplett bygge den for deg da. Ekke verre enn det! Og man "taper" ikke mye penger på å velge PC byggeren...

Greit man sparer kanskje en halv høvding eller to på å bygge selv, men la nå gutten bruke pengene på det han vil...

Fint oppsett, men kjøp GeForce 6600GT, så får du en del for pengene.

Trenger man virkelig 6800GT ?? NEI!

Og jeg trur ikke han skal overklokke siden han ikke kan bygge pc'en selv...

Og til slutt, så er det greit å ha en floppydisk sånn i tilfelle man skal overføre et par dokumenter til et skoleprosjekt eller lignende. Har faktisk brukt min floppy 3 ganger :thumbup:

Lenke til kommentar

du har sikkert en far som kan hjelpe :thumbup:

Og det oppsettet med x800xl, husker ikke hvem som skrev i farta, var et VELDIG bra oppsett, og ville gått for det :thumbup:

Hardware har jo også laget en "pc-bygger guide" , har ikke lest alle trådene, sikkert noen som allerede har sagt det også :!:

Lenke til kommentar

eg har jo som sagt ei pc bygger bok hjemme. eg har lest ein del i den.

men eg er redd eg gjør ein feil. det ser jo egentlig ganske lett ut for det står jo forklart med bilder koss eg gjørr det da.

tror dere eg hadde klart det??

BaX: du hadde ikkje satt opp kjøle vifta til prosessoren.

har dvd brenneren 2 plasser og sette inn cd?? viss ikkje må eg jo ha ein dvd spiller og.

Endret av gas
Lenke til kommentar
Opp-ned?!  :ermm:

jeg skulle bytte HK en gang, jeg tror jeg satte den opp-ned eller sidelengs eller et eller annet (prøvde i allefall) pinnene på bunnen ble bøyd og jeg måtte kjøpe ny CPU (KJIPT!!!!)

hehe jævli kjipt. Men var det en sånn slot 1 cpu det da. siden disse andre typene er da umulig og gjøre en sånn brøler med. etter hva jeg husker hvertfall

Edit: Slot 1 skulle hvertfall stå sidelengs.

Endret av underground
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...