Sealine Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har fått en Dell Latitute CPt, med et ufunksjonelt batteri. Det står at batteriet lader når strømledningen er i, men drar jeg den ut slår den seg av på sekundet. Spørsmålet mitt er om det er noe som helst jeg kan gjøre for å "gjennopplive" dette batteriet? Hadde vært deilig å ikke være helt avhengig av ledninger. Tenker da på alt annet en å kjøpe nytt, for prisen er stiv Mvh Petter Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kommer litt an på hvilken batteritype du har. Er det NiCd eller NiMh, kan du muligens cykle det, dvs lade det opp/ut flere ganger. Men er det Li-ion eller Li-polymer, kan du bare glemme det batteriet. Men er du sikker på at det er batteriet i det hele tatt? Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Kommer litt an på hvilken batteritype du har. Er det NiCd eller NiMh, kan du muligens cykle det, dvs lade det opp/ut flere ganger. Men er det Li-ion eller Li-polymer, kan du bare glemme det batteriet. Men er du sikker på at det er batteriet i det hele tatt? Li-ion tror jeg. hvis det ikke er batteriet, hva er det da?? Krever jo at ledningen er i, selvom batteriet er "fullt"? trenger hjelp her. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Kommer litt an på hvilken batteritype du har. Er det NiCd eller NiMh, kan du muligens cykle det, dvs lade det opp/ut flere ganger. Men er det Li-ion eller Li-polymer, kan du bare glemme det batteriet. Men er du sikker på at det er batteriet i det hele tatt? Li-ion tror jeg. hvis det ikke er batteriet, hva er det da?? Krever jo at ledningen er i, selvom batteriet er "fullt"? trenger hjelp her. hva annet en batteriet kan det være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå