Gå til innhold

Halo 2 Xbox live

hockey500

Anbefalte innlegg

morn!

Når jeg spiller Halo 2 på xbox live får jeg etter 1-3 timer beskjed om at: "You failed to load the map". Hvorfor det? jeg hører da at xboxen lager først en skrapelyd og deretter et klikk, rett etter hverandre. Hva er galt?

Når jeg lager party selv og inviterer venner - hvor mange kan jeg da ha på en 1300/384 Kbps linje? har ikke prøvd med mer enn 3 personer til nå og det virker hvertfall fint. Trenger jeg bedre linje for å hoste et party selv enn et party som jeg bare har joina?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg spiller Halo 2 på xbox live får jeg etter 1-3 timer beskjed om at: "You failed to load the map". Hvorfor det? jeg hører da at xboxen lager først en skrapelyd og deretter et klikk, rett etter hverandre. Hva er galt?

Det er et map som ikke er med når du spiller halo 2 første gang, nemlig

Fondation (det skrives ikke sånn). Du får mapet når du runner spillet, eller

du kan laste det need fra LIVE. (Rett på meg hvis jeg tar feil nå. )

Lenke til kommentar

Bungie har skrevet et sted at man kan hoste et spill med 16 players på en 384 kb/s linje, så tre skulle nok gå helt fint. (nå er jeg ikke helt sikker på at 384 er nok for 16 men, men).

Det at du har flere i partyet fører ikke til at du blir host når dere spiller. Spillet velger selv host ut fra tildigere hosting-record, dette kan like gjerne være en av de andre i partyet eller noen dere spiller mot. Den eneste måten å sikre at du blir host for spillet er å sette opp et custom game alene og så invitere andre til å joine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...