Gå til innhold

Er dette noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Har planer om å kjøpe mg en ferdigbygd pc. Elkjøp selger denne pc`en+ 17"flatskjerm til 9000 kr. Jeg vet at det er en del billigere å kjøpe pc på nettet, men skjekker først om det er andre muligheter.

Stasjonær PC med 3 GHz Intel Pentium 4 HT prosessor, 512 MB minne, 160 GB harddisk og kombinert DVDRW brenner Mer info om

FUJITSU- SIEMENS COMPUTERS SCALPP301

3 ÅRS FORSIKRING

KLARGJØRING AV PC

3 ÅRS FORSIKRING M/TYVERI

Stasjonær PC med kraftig Intel Pentium 4 HT(Hyper Threading) prosessor og raskt 256 MB nVidia GeForce FX5500 grafikkort med TV-Ut utgang. PC'en har en rekke tilkoblingsmuligheter med bl.a. 6 USB2.0 porter, 1 x FireWire og kortleser(11in1) for minnekort. God lagringskapasitet på 160 GB og DVDRW brenner slik at du kan brenne dine digitale foto og video. Leveres med integrert nettverkskort og operativsystemet MS Windows XP Home Edition.

Pc`en skal hovedsakelig bare brukes til spilling og litt surfing

for mer nøyaktig informasjon gå inn på elkjøp.

Det jeg lurer på er om dette er et bra tilbud, og om det er mulighet for å oppgradere denne pc`en etterhvert, slik at den kan følge med i tiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prosessoren vil nok være mer enn rask nok til å drive alle dagens spill, men skjermkortet er veldig low-end preget, og vil ikke kunne tilby mye eye-candy i dagens spill, men dette kan man jo sikkert oppgradere da.. som du hinter til.. høres ut som en god pc, men selv ville jeg hatt den med et noe bedre skjermkort :)

og, jeg tror det ikke følger med skjerm?

Endret av molsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...