jms88 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hei alle skjermspesialister I morgen mottar jeg en 19" LCD skjerm. Har brukt CRT helt frem til nå, og lurte på om jeg bør bruke VGA eller DVI inngangen på skjermen? Er det en merkbar forskjell? Skal bruke skjermen mest til spilling, har de forskjellige kabeltypene noen effekt på responstiden og bildekvaliteten? Håper noen har et svar på dette Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 dvi er vel helt klart best... Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det er veldig uklart dette syns jeg. Mange som komme med forskjellige meninger om dette. Har aldri testa vga med lcd skjermen min. Kjøpte dvi kabel med en gang like greit. skjermen blir vel tvunget til å kjøre på 60Hz med dvi. Skal vel gå opp til 75Hz med vga. Men er vel ikke merkbar forskjell de 15Hz? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Sjekk denne guiden for nærmere forklaring. Lenke til kommentar
jms88 Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Takk for svarene! går for DVI jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå