Gå til innhold

BFME ::: Mange som spiller online?


Anbefalte innlegg

Hei på deg der ute.

 

Lurte vel egentlig bare på om det er mange som spiller Battle For Middle Earth online?

 

Om dere gjør det, kom gjerne med nicket deres og favoritt army. Legg også inn noen kommentarer.

 

** Jeg for min del spiller helst Rohan, er ranket som ca. 150 nå på 2vs2.** Synes Rohan er veldig treige, men etterhvert så er det ikke mange som slår de, etter 2 timer så har du en sikker seier, seff. bare kun om du greier å holde deg unna alt annet. De er ikke akkurat best til å rushe med, men ok.

 

Edit: Nicket mitt er faktisk AudoR|N

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jarnagard, nicket mitt er ownagezz.

Spiller ofte som Mordor også.

Hater gondor, overgode Gandalf...

 

Spillet er utrolig ubalansert, spiller det sjelden.

Hehe overgode gandalf ja.. men det er jo en fordel da at han er god, men jeg

 

Jeg mener Gondor er ikke den beste armyen. Hvordan ligger du ann på rankingen da?

 

Det kan vær det at det er ubalansert, spesielt for mordor sin del. men de 3 andre armyene er vel egentlig ganske balansert.

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar

Har ikke sjekka den i det siste, men har ikke tapt fler en 2 kamper tror jeg.

Venter med å spillte til å jeg får en bedre pc. Lotr suger minne... :\

 

Men det går lett an å slå Rohan etter 2 timer, lurtz sarumann, wolfs og en gjeng med fire archers.

 

Holder legolas fast, mens jeg kjører lurtz massakre på Aragorn, mens "fire upgraded archers" skyter på legolas - som står stille.

Så lenge heltene til Rohan ikke eksisterer er det enkelt.

Endret av jhj
Lenke til kommentar
Har ikke sjekka den i det siste, men har ikke tapt fler en 2 kamper tror jeg.

Venter med å spillte til å jeg får en bedre pc. Lotr suger minne... :\

 

Men det går lett an å slå Rohan etter 2 timer, lurtz sarumann, wolfs og en gjeng med fire archers.

 

Holder legolas fast, mens jeg kjører lurtz massakre på Aragorn, mens "fire upgraded archers" skyter på legolas - som står stille.

Så lenge heltene til Rohan ikke eksisterer er det enkelt.

Ja, men elvens til rohan er det ikke mange som tar om de har litt rank og Theoden, gjerne så kan legolas ha oppgradert de litt i mellom tiden. Så slenger Theoden ut "Glory" sa tar troppene rundt ham bare 10 % skadde av alt som kommer inn.

Lenke til kommentar

Tja, høres bra ut.

Enda en ubalansert ting i spillet... selfølgelig fra de gode.

Ingen har sjangs mot Mordor's orc rush, ihvertfall ikke min :)

 

Jarnagard's uruk-hai tar alt av motstandere de 2 første minuttene i spillet.

Så lenge man har krigsrop.

Derfor har ikke Rohan og Gondor sjangs til å bygge opp gårder, og Jarnagard tar sakte men sikkert over hele mappet. (1on1)

Lenke til kommentar
Tja, høres bra ut.

Enda en ubalansert ting i spillet... selfølgelig fra de gode.

Ingen har sjangs mot Mordor's orc rush, ihvertfall ikke min :)

 

Jarnagard's uruk-hai tar alt av motstandere de 2 første minuttene i spillet.

Så lenge man har krigsrop.

Derfor har ikke Rohan og Gondor sjangs til å bygge opp gårder, og Jarnagard tar sakte men sikkert over hele mappet. (1on1)

Helt til slutt komme jeg og mine elvens og legolas og denger deg noe grenseløst. du vil miste alt.... til slutt tror du det er over, men nei da... da kommer entene + de 4 stk som du har opparbeidet deg i kamp erfaring. De kaster over alt, knuser basen din, menst legolas og mine elvens tar ut enhver trusel som har flamer :D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...