xbox Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hei jeg lurer på om jeg kan bruke Xbox Media Center på en X-box som ikke er modet? Og hvoran jeg gjør det? Blir glad for svar!!! send gjerne svar til min e-post: [email protected]. Lenke til kommentar
mariux Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det går vel ikke an? Programmet er ikke signert av Microsoft og dermed kan det ikke kjøres uten at xboxen er moddet.. I alle fall tror jeg det er slik.. Lenke til kommentar
snole Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Såvidt meg bekjent må du enten modde Xboxen ved å sette i en Mod-chip, eller ha en Xbox versjon som man kan flashe (endre) den originale BIOS'en til å kunne kjøre slik programvare. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hei, og velkommen til forumet! Dette har ingenting med hardware å gjøre og flyttes derfor fra "Annet om hardware" til "Spørsmål og svar - Konsoll", som ligger under spilldelen av forumet. Husk å poste i riktig kategori neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå