Mickidod Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) jeg har kjøpt ny cpu vifte til min amd athlon 2800+ Min andre Boxed vifte lå rundt på 45 grader, men med min Nye vifte Ligger på 56 Grader iddle! forstår Ingenting. Den går 4800 Rpm eller noe, det er ganske høgt, men. jeg fikk faktisk noe med Cpu vifta, sånn silikon, inne i en Påse, skal jeg smøre den på under cpu vifta`? nye cpu vifta Endret 9. januar 2005 av Mickidod Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 jeg fikk faktisk noe med Cpu vifta, sånn silikon, inne i en Påse, skal jeg smøre den på under cpu vifta`? Det er vel kjølepasta trur eg. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Med AMD så er det vel egentlig et must å sette på kjølepasta? Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Ja, men det var silikon, det var litt bløtt og, skal jeg sette det Under cpu vifta da? er litt redd viss jeg gjør feil trodde kjøle pasta var sånn annet med kork å sånt. Endret 9. januar 2005 av Mickidod Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Les stickyen om CPU-vifter/kjøleribber i dette forumet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg