Gå til innhold

Siden forflytter seg

Anbefalte innlegg

siden

Når dere går inn på menyen "blogg", flytter hele siden seg et hakk til venstre, hvorfor gjør den det? (dette er i Opera, IE takler ikke siden slik den skal uansett, så hvis dere bruker IE er det ikke vits i å sjekke)

Jeg har funnet ut at det er denne delen av HTML'en som forårsaker forflytningen:

-----------------------------

<p><i>03.01.05</i><br>

Som vanlig lite å si, har som sagt nettopp fått renovert siden, hvis du vil se

den gamle kan den lastes ned <a href="filer/08.01.05.rar">her. </a> Filen er .rar, så hvis du ikke

har noe komprimeringsprogram som støtter denne standarden, kan du ta deg en tur innom

<a href="http://www.rarlab.com" target="_blank">rarlab.com</a>

Hvis du faktisk ønkser å bruke søppelet selv, kan du godt det. Lite trolig da, hele greia er bare et enest stort rot.</p>

------------------------------

Hvorfor det? jeg har da mange slike avsnitt nedover i koden som inneholder de samme taggene, men de forflytter ikke siden, hvis noe veit hva som kan være galt, setter jeg kjempe pris på svar! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn, nå er siden oppe med litt nye farger, og jo, den er sentrert, det er bare IE som ikke takler koden, altså SUGER IE HARDT, bytt derfor til OPERA/FIREFOX idag. Er såpass vikitg at vi capser litt.

kritikk av det nye fargevalget? svart bakgrunn var kanskje dumt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...