nerd-light Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 jaja er det ikke det ene så er det det andre. først klager folk over at pcen og nerder sliter i varmen. Men etter den søte kløe kommer den sure svie, for å gi meg hen til klisjeenes verden. Nå er det regn og tordenvær som gjelder og jammen blir ikke datamaskinene slått ut av det også :smile: bare les denne artikkelen: http://www.digi.no/dtno.nsf/pub/dd20020611...01_pcs_67129777 Hvordan står det til der oppe Trondheim, fikser dere det? La oss få en situasjonsrapport fra borre, regner med at det er han som sjefsstudent og adm.dir over de andre it -studentene der. mvh nerd-light edit: hva synes dere om grammatikken i denne meldingen :smile: finner dere noe feil? _________________ "-- " P3 800 Mhz, 512 Mb ram, 45 Gb HD ASUS CUSL2-C "Black Pearl", Geforce 2 Gts, 17" Eizo, Live player lydkort, Plextor 24/10/40 x, pioneer dvd rom, [ Denne Melding var redigert av: nerd-light på 2002-06-11 18:25 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 17:54, nerd-light skrev:La oss få en situasjosnraport fra borre, regner med at det er han som sjefsstudent As in "flink"? Haha... Quote: og adm.dir over de andre it -studentene der. Nope - but I wish! :smile: Det var absolutt kritisk noen timer i går kveld da jeg ikke fikk sjekket mail. Vurderte også å tilby "midlertidig" oppbevaring av superdatamaskinen her på hybelen Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Jaså, har du så stor hybel :wink: . Regner med at du mener SGIen. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Mener SGI Origin 3800 ja... den er 46 kvadratmeter stor og veier over 30 tonn. Hybelen min er 10 m2, så jeg har ikke akkurat plass til hele SGI-en innpå her, men jeg kan jo ta i bruk kjøkken, bad og de tre andre hyblene (ledig nå i sommer) _________________ 80 GiB er ikke 80 GB [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-06-11 19:11 ] Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 de andre 3 hyblene som jeg deler kjøkken og bad med er også ledige.. Jeg bor ved KBS'n - vet du hvor det er borre? :smile: Kanskje vi kunne slå oss sammen? skulle vel være nok plass da? :smile: På den mer seriøse siden så flytter det inn en ganske snerten, blond jente inn i den ene hybelen om litt så den kanke stå der så lenge :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå