Sinnapels Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 På alle måter. Jeg borra hull i toppen på kabinettet. og satte i en 80x80 mm vifte. Så satt jeg den på fullt, da kom det noen ulyder fra psu! (bZerk) Da datt det ned en grå papirbit. (har den typen med plexiglass) og så satt jeg psu viftene på fullt. Da forsvant det oppi der ett sted . Men nå lukter det brennt. Er det farlig viss det begynner å brenne? Det er jo brannhemmende plexi sies det. Brenner det så bare sender jeg den tilbake til microplex.... Ja, sikkert noen som kommer med (og vitsen med denne posten var...) osv. osv... Jeg sier bare MITT intrykk av Bzerk og MIN erfaring! Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) En god latter forlenger livet, sa kjerringa, og lo seg i hjel! Endret 9. januar 2005 av OogaBooga Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 får sikkert igjen på garantien da. hvis du har putta papir inni den Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hmm..er du misfornøyd fordi din Bzerk psu lukter svidd etter en papirbit hadde vært innom psu`en din ?.. Det er jo brannhemmende plexi sies det Sies det ?.. mener du at det var brannhemmende plexi du har kjøpt ?.. Sist jeg var og sjekka prisen på plexi, spurte jeg om dette, og plexi brenner kanskje ikke så lett i starten, men han sa, hvis det brenner, så brenner det noe voldsomt(masse røyk også). Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Det står det hos microplex, og den "papir biten", den var inni der. Vet ikke om det var no papirbit. Det ligna i hverfall.... Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Altså, kom kanskje litt feil ut dette her. Jeg har ikke noe i mot bZerk, kan være noe fabrikasjonsfeil for alt jeg vet... Vil ikke fraråde folk å kjøpe den. Jeg har kanskje vært litt uheldig eller noe å fått akuratt den. Den papirlappen datt ihvertfall ned. (psu må stå opp ned for å passe til kabinettet) Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Men alvorlig talt, når noe løsner og er ute av kontroll, så burde du jo åpne for å finne ut av det, og få det på plass igjen Endret 9. januar 2005 av OogaBooga Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 ja, tanken slo meg, men har ikke lyst til å ta garantien på den fordet. Det lukter fortsatt men den funker, så får jeg se.... VELDIG OFFTOPIC! Oogabooga: Er 46 c høy temp på cpu med Waterchill ferdigsett? Med singel radiator. Sett du har mye peil på vannavkjøling... Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har vel mest peil på min egen vannkjøling Den er jo ikke helt standard da... Men en singel radiator (for 80x80 vifte?) er jo ikke stor. Antar at tempen ikke er helt ille da. Du får se om noen som har det settet er innom. Eller starte en ny tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå