cryZtal Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg får ikke skrudd på min Nokia 3220. Den bare blinker èn gang, og så blir skjermen svart igjen. Når jeg setter i laderen står skjermen bare og blinker. Har tenkt å ta den med tilbake der jeg kjøpte den, men kan jeg få byttet telefonen, eller blir den bare sendt på reperasjon? Vil ikke ha Nokia lenger, for det skjer bare tull med den. En venn av meg har samme mobilen og bildene hennes blir blå på kanten, og telefonen skrur seg av når hun bestiller en logo. Derfor gidder ikke jeg å tulle mer med Nokia-telefoner, og vil ha en SE k500i i stedet for. Tror dere det går, hvis jeg betaler mellomlegget? Blir glad for alle svar! Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hvor lenge har du hatt mobilen? Det er ingen lov som pålegger butikken å godta bytte du vil gjøre. Det kan dog være at de er snille og går med på det, men jeg tviler. Den må nok på reperasjon. Lenke til kommentar
cryZtal Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Har hatt den i 2 mnd. Har visst krav på ny hvis den må på reparasjon 3 ganger har jeg hørt. Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har hatt den i 2 mnd. Har visst krav på ny hvis den må på reparasjon 3 ganger har jeg hørt. Ja, det stemmer. 3 ganger med samme feil. Mer presist: Tredje gangen (når de har reparert 2 ganger) har du krav på penger tilbake. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Du vil nok høyst sannsynlig ikke få hevet kjøpet eller byttet telefon nå. Butikken vil nok levere den til et verksted og få den fikset for deg. Som arehei sier, 3 gang med _samme_ feil, så kan du få hevet kjøpet, og få pengene igjen. Før det må du belage deg på reparasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå