pcsuper Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Når jeg skal starte dataen min så kommer det opp noe etter der det står åsen merke jeg har. Det står: Velg hvilket operativsystem som sakl bruker: Microsoft Windows XP Home Edition(bootscreen) Microsoft Windows XP Home Edition Microsoft Windows Bruk Pil opp og Pil ned for å flytte til ditt valg Trykk Enter for å velge Det står før windowsen starter Vet noen hva jeg skal gjøre??? Endret 9. januar 2005 av pcsuper Lenke til kommentar
ferik Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Står det før windowsen starter? eller får du den meldignen etter alt har starta? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Virker som du har flere OS innstallert på harddisken. Anbefaler deg å bare velge et av osene ved boot, ta en bakkopp av filene dine og formatere harddisken og reinnstaller OS. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Eller du kan bare gå inn og høyreklikker på min datamaskin trykker på avansert, så settings startup and recovery, og der kan du trykke på edit, så forandrer du på den fila, og fjerner alle bortesett fra den du bruker, da vil du ikke bli spurt om hvilken du vil starte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå