vihovde Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Hvilke innstilling skal jeg sette ? Som IE eller Opera ? Når kommer det en språkpakke på Norsk til Opera 8.0 beta ??? Endret 9. januar 2005 av vihovde Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Grunnen til at det skal være mulig å identifisere seg som IE, er rett og slett at noen sider krever IE som nettleser, selv om de allikevel kan fungere smertefritt i Opera/Firefox osv. (Diverse MS-sider/tjenster, eller nettbanker for eksempel). ------------ EDIT: Endret emnetittel. Prøv å være så beskrivende som mulig, og prøv å la spørsmålet komme frem av tittelen. Dette gjør forumet lettere søkbart for de som leter etter hjelp til samme problem senere. Endret 9. januar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg synes man bør ha Opera, siden man bør "fortelle" til verden at man bruker noe annet enn eksplorer. Bittelitt stress å bytte tilbake til "identify as IE" når du må bruke det, men det er jo bare F12 og klikk så har man gjort det. Kunne kanskje vært en ide for Opera (og firefox) å huske id til nettsidene man er innom, slik at man slipper å ha enten "identify as IE" hele tiden eller bytte om. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg ville latt den stå på IE. Ser egentlig ikke noen ulemper med det. Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 jeg har altid identifisert den som msie 6.0 har ikke hatt noe prob med det Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Bruker Opera som identitet, har aldri hatt noen problem med det, til og med nettbanken funke... Lenke til kommentar
akh Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det er vel stort sett smak og behag. Jeg setter den alltid til opera, men det funker fint med de andre identitetene også. Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Opera, selvfølgelig Jeg har en liten "Identify as xxx" nede i statusbaren som det bare er til å klikke på for å identifisere seg som noe annet. Høyreklikk på statusbaren og velg "Customize", velg "Buttons", "Statusbar" og dra "Identify as xxx" ned på statusbaren. Easy as that. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Sett det som opera! Ellers får Opera dårligere "markeds-andel" i browser-statistikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå