Gå til innhold

Hva skal jeg la Opera identifisere seg som?

vihovde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at det skal være mulig å identifisere seg som IE, er rett og slett at noen sider krever IE som nettleser, selv om de allikevel kan fungere smertefritt i Opera/Firefox osv. (Diverse MS-sider/tjenster, eller nettbanker for eksempel).

------------

EDIT: Endret emnetittel. Prøv å være så beskrivende som mulig, og prøv å la spørsmålet komme frem av tittelen. Dette gjør forumet lettere søkbart for de som leter etter hjelp til samme problem senere.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Jeg synes man bør ha Opera, siden man bør "fortelle" til verden at man bruker noe annet enn eksplorer. Bittelitt stress å bytte tilbake til "identify as IE" når du må bruke det, men det er jo bare F12 og klikk så har man gjort det.

Kunne kanskje vært en ide for Opera (og firefox) å huske id til nettsidene man er innom, slik at man slipper å ha enten "identify as IE" hele tiden eller bytte om.

Lenke til kommentar

Opera, selvfølgelig :thumbup:

Jeg har en liten "Identify as xxx" nede i statusbaren som det bare er til å klikke på for å identifisere seg som noe annet.

Høyreklikk på statusbaren og velg "Customize", velg "Buttons", "Statusbar" og dra "Identify as xxx" ned på statusbaren. Easy as that.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...