Mala Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hei. Det blei litt nisseete emne tittel det der Men eg har satt meg ned med Photoshop for å mekke sammen en simpel webside bare for å blir vant med programmet. Eg har aldri brukt photoshop før, men kom til slutt fram til en context box. Men så kommer mitt problem, åssen for eg lagt den inn i Frontpage, slik at eg kan faktisk skrive i den å bruke den. Dette er basics for dere web designere der ute,men for meg er det heilt &%¤E% Hadde vert fint om noen kom med en god forkklaring Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det beste du kan gjøre er å hente deg en kopp med kakao, lene stolryggen bakover, og lese grundig gjennom guidene på www.htmldog.com Lykke til! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Finn deg en slicing-tutorial til PS, så kan du se på siden satyrium nevnte. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Det beste du kan gjøre er å hente deg en kopp med kakao, lene stolryggen bakover, og lese grundig gjennom guidene på www.htmldog.com Lykke til! tusen takk!! blir nok en lærerik kveld :!: *henter koppen med kakao* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå