tbend Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Sjekk denne feilmeldinga! ,har fått den hele tiden de to siste dagene! Ikke bare med mediaplayer, men 50% av alle program jeg lukker! Kjører minnet på under "standard" og timings på "standard". Har ikke vært i bios etter det bynnte å komme, så hva er dette fornå`? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=352437&hl= Samme problem som deg Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 lol jeg får den når jeg spiller HL2, HL2 kræsjer med den feilmeldinga :| Lenke til kommentar
tbend Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Neiii, ser ut til at det er mange som får denne! Har geilram som kjører på 446 av 466 som de skal tåle..... Vil det hjelpe etter ei formatering? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 ehheh, det er flere min gode venner! Jeg får også denne meldiga, men jeg har bare fått den engang Lykke til videre - fikk den forresten CS:S , Noen som veit hva berg Grønnsaker er? mvh meg Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Løsning på problem. Trykk kjør. Skriv så MSCONFIG. Ta å deaktiver alle tjenester. Start maskinen på nytt. Så kjører de defrag på registeret men et program som kan dette. Start så om på nytt å problemet er ute av verden. Edit: Program som kan defragmentere register= TuneUp Utilities. Kan laste ned Trial versjon på deres hjemmeside. Bruk google Endret 12. januar 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå