kammiz Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) hvis dette har vært diskutert før så beklager jeg nytt innlegg, og ber om henvisning til tidligere diskusjon. jeg setter disse kravene til min neste telefon: - "uendelig" sms-kapasitet - ikke forsinkelse under skriving av sms - godt kamera - godt minne - best mulig batterikapasitet (dvs, minst 2 dager, så jeg kan ta den med på fest) - kompatibilitet.. det er derfor jeg er usikker på qtek.. på fest får man alltid lånt en nokia lader - ikke forsinkelse fra man trykker svar, til man kan føre samtalen.. typisk SE-problem - helst stereo-lyd i øretelefoner.. -bluetooth så derfor vil jeg gjerne ha synspunkt og meninger om disse telefonene fra folk som har dem eller folk som har peil.. jeg har for tiden en k700i som jeg er drittlei.. må alltid slette meldinger og batteriet holder ikke gjennom en fest, og jeg vil ha en litt mer avansert telefon nå setter pris på alt av synspunkt. Endret 9. januar 2005 av kammiz Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ville uansett gått for 6670. Hva med Nokia 6630. Den har "alt" du trenger + mye mye mer. Lenke til kommentar
abejan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Hei, QTek har følgende fordeler: - Kan lades via USB-port. Kan Nokiaen det?. Det finnes korte USB-kabler som er lette å putte i lomma. - Enormt utvalg av programmer/spill/emulatorer. Det finnes bl.a bilnavigasjon (TomTom) og visningsprogrammer for PDF,XLS, DOC og PPT-filer. Bra MP3/DivX/MPG-spiller (BetaPlayer). - Markedets beste mail/kalender/kontakt/fil-synkronisering. - Veldig bra skjerm. - Bra filsystem/filutforsker, fungerer ganske likt Windows som sådan. - Kan pt utvides til 1GB-lagring via MiniSD-kort. - QTek skiller deg ut i fra den grå masse. Min 8080 vekker fortsatt oppsikt/forundring. - Ganske logisk og effektiv i bruk, krever dog litt tilvenning. Ulempene: - Mangler EDGE/3G/WLAN. mvh Jan H. Endret 9. januar 2005 av abejan Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 man får jo masse programmer til symbian også da.. og greit nok det med usb-lading, men det forutsetter en datamaskin for å få ladet liksom, ikke bare en stikkontakt.. og blant programmene man får til symbian så får man jo utforskere og lignende.. jeg er delvis enig i at qtek har mange finesser, men det er fortsatt et lite utbredt system, windows på mobil altså.. 6630 er enda dyrere, og 3g er for lite utbredt, og dessuten er den ikke noe fin i det hele tatt.. Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) og forresten, noen som vet noe særlig om den VIRKELIGE batterikapasiteten på disse to? i vanlig bruk liksom. edit: og hva med mp3 som ringelyd på disse mobilene? og som meldingslyd? Endret 9. januar 2005 av kammiz Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 og forresten, noen som vet noe særlig om den VIRKELIGE batterikapasiteten på disse to? i vanlig bruk liksom. edit: og hva med mp3 som ringelyd på disse mobilene? og som meldingslyd? Er ikke så kjent med Qtek 8010 men, vet at batterikappasiteten på 6670 er helt OK! 2 - 4 dager med endel bruk. Ja, du kan i hverfall bruke mp3 som ringesignal på 6670! Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 det ble en 6670 med videreføring av nonstop abonnementet mitt.. 2495kr på elkjøp impulshandel er bra.. hehe bare batteriet holder igjennom en fest er jeg fornøyd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå