miCro Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg kjøpte nylig GeForce 6800 LE og har åpnet det som kan åpnes uten å få synlig artifacts i noen spill eller i noen av 3DMark programmene. Men da jeg installerte Doom 3 var det noe artifacts i tillegg til en irriterende flimring. Jeg stilte da alt tilbake til default i Rivatuner for å se om det ville løse problemet, men flimringen var der fortsatt selv om det ikke lenger var noen synlige artifacts. Hva kan være grunnen til denne flimringen og hva kan jeg eventuelt gjøre for å bli kvitt den? Bruker nyeste drivere fra nvidia. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har det samme problemet selv, men det er hvis jeg stiller meg opp slik at jeg ser mot et vindu f.eks. da merker jeg flimringen i vinduet. Aner ikke hvordan det fikses ennå, men det kommer sikkert en fiks med bruk av en patch eller noe. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Men jeg har det stort sett hele tiden. Ikke hvis jeg står stille, men om jeg beveger meg kommer flimringen. Det skjer forøvrig ikke om jeg går rett fremover, flimringen kommer stort sett bare når jeg ser til venstre f.eks. Altså når nye ting kommer inn i bilde.. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Hvis det er bare deler av skjermen som flimrer,kan det være at vsync ikke er på.Prøv å skru på det både i driverne å spillet. Endret 9. januar 2005 av ghbing Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ja. Fyr på Vsync så blir det nokk borte. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Ok. Men hvordan skrur jeg på Vsync i driverene? Edit: Fant det ut. Det ser ut som om det løste problemet, jeg kan i alle fall ikke se noen flimring lenger.. Takk for hjelpen! Endret 9. januar 2005 av miCro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå