storbonden Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Var ikke det jeg mente Godt det ble oppklart, alt jeg ville frem til var at i mitt hode dukket opera opp med en gang jeg så O'en. Men da var vi ferdig med det. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Uansett blir nok det nye designet stiligt, og hvis ikke varer det nok ikke lenger før det byttes tilbake igjen etter noen tråder på forumet Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jaha. Hvor langt har dere kommt nå da? Synest dette tok litt lang tid jeg... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg VET at det jobbes med saken i påsken, så vent og se! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg VET at det jobbes med saken i påsken, så vent og se! Var det et hint om at designet blir sluppet i påsken? *GledeSeg* Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Nei DET kan jeg ikke love! Det er tross alt ikke jeg som jobber med det, (heldigvis!) Men er vi heldige, så kan det hende at det dukker opp noe nytt ganske snart, i alle fall i løpet av april! Og da har jeg vært ganske romslig i mine antakelser, synes jeg....... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Ok, takk for løs info Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 designet er ute kan ikke si jeg liker det, men men Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Likte det ikke jeg heller, men grattis OK.no Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 "Vanedyr" som vi er, så vil vel noe nytt skurre litt til å begynne med. Dessuten er jo ikke alt helt ferdig da! Men det kunne vel være en idé å påpeke hva som ikke falt i smak, Kverna og Swag? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Var ikke så bra som jeg hadde forventet, men veldig enkelt og helt ok stilmessig. Syns det var bedre enn det forrige, men som sagt jeg trodde det skulle være bedre. Sorry Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 "Vanedyr" som vi er, så vil vel noe nytt skurre litt til å begynne med. Dessuten er jo ikke alt helt ferdig da! Men det kunne vel være en idé å påpeke hva som ikke falt i smak, Kverna og Swag? Vel, det jeg reagerer sterkest på er fargen på menyteksten. Den drukner helt bort fordi reklamene er så fargerike. Det eneste jeg "ser" på siden er banneren og reklamen. Sikkert en enkel sak å fikse. Hva er forresten den "O'en" på høyre side på banneren? Får den ikke helt til å stemme med resten av designet. Nå skal det legges til at jeg eier ikke peil på webdesign, men jeg ser hva jeg liker og ikke. Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Syns dette nye designet var fint jeg, og hvorfor klage på alting? Hvorfor skal det være så "stilrent" liksom? Fint med ting som bryter det... stilrene.. Som den O saken på logoen... Hadde vel blitt ganske nakent uten noenting der? min mening i allefall -Thor Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Syns dette nye designet var fint jeg, og hvorfor klage på alting? Hvorfor skal det være så "stilrent" liksom? Fint med ting som bryter det... stilrene.. Som den O saken på logoen... Hadde vel blitt ganske nakent uten noenting der? min mening i allefall -Thor Det var ikke for å klage, bare for å ytre min mening. Hva er vitsen med et forum ellers? Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Syns dette nye designet var fint jeg, og hvorfor klage på alting? Hvorfor skal det være så "stilrent" liksom? Fint med ting som bryter det... stilrene.. Som den O saken på logoen... Hadde vel blitt ganske nakent uten noenting der? min mening i allefall -Thor Det var ikke for å klage, bare for å ytre min mening. Hva er vitsen med et forum ellers? ikke sant btw: kjett om vi alle hadde den samme meningen om alt... :!: Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Swag: Må si meg enig i det med menyteksten ja. Den er vel litt i blasseste laget, i forhold til resten? "O"en til høyre kan vel sikkert også sløyfes, da blir banneren litt "renere" også? Tilbakemeldinger om slikt vil helt sikkert bli satt pris på, fint at du tok deg tid til å svare! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Swag:Må si meg enig i det med menyteksten ja. Den er vel litt i blasseste laget, i forhold til resten? "O"en til høyre kan vel sikkert også sløyfes, da blir banneren litt "renere" også? Tilbakemeldinger om slikt vil helt sikkert bli satt pris på, fint at du tok deg tid til å svare! Vi er inne på samme tanke der ja. Skulle naturligvis begrunnet svaret mitt når jeg kommenterte siden første gang. Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hva med bare reklame på høyre siden, og "siste fra forumet" den menyen og samarbeidpartnere på venstre siden?.... syns det blir litt rotete liksom.. Prøv å samle det litt mer som sagt Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 andre som mener dette også? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Noe jeg ikke likte, var at "Prøv vår prisguide" osv hadde havna rett under banneren, stor og stygg også kunne jeg likt å sett litt mellomrom mellom artiklene på forsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg