PoleCat Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Nytt design betyr også ny logo - men logoen er bare en modernisert versjon av den som er nå. Don't change a winning consept... Godt å høre. Den kunne trenge en liten "oppfriskning" ja, men selve basen er meget bra. Gleder meg til det nye designet. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 knall, det var det jeg håpet på! alle logoer trengs og oppdateres fra tid til annen for og henge med i tiden, og overklokking.no er intet unntak. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Vet dere med sikkerhet når det kommer eller?? Hva med en "liten" teaser til?? Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Nytt design betyr også ny logo - men logoen er bare en modernisert versjon av den som er nå. Don't change a winning consept... Er det bare meg, eller tror jeg nå at hele redaksjonen bruker Opera? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Selvfølgelig gjør vi det Sidene er først optimalisert for Opera, så kommer alle andre browsere i etterkant Endret 28. januar 2005 av Pritorian Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Selvfølgelig gjør vi det Sidene er først optimalisert for Opera, så kommer alle andre browsere i etterkant det er sånn det skal være det Lenge Leve Opera!! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 helt enig.. men, for de som liker den gamle logoen, kan dere ikke bare ta vare på den i en bildefil, og legge den i verktøykassen eller noe? kanskje "dele den opp" i viser og bakgrunn, så den kan brukes til samurize også? Lenke til kommentar
EC Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Vi kaster ikke det gamle designet på båten - alle gamle artikler som ikke ligger i publiseringssystemet vil fortsatt ha den gamle layout'en. Men vi er stort sett ferdige med å legge alt gammelt materiale inn i databasen slik at det skal være lettere tilgjengelig. En litt større sniktitt av det nye designet kan dere forresten se i avataren min. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Vi kaster ikke det gamle designet på båten - alle gamle artikler som ikke ligger i publiseringssystemet vil fortsatt ha den gamle layout'en. Men vi er stort sett ferdige med å legge alt gammelt materiale inn i databasen slik at det skal være lettere tilgjengelig. En litt større sniktitt av det nye designet kan dere forresten se i avataren min. ah, jeg gleder meg Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Vi kaster ikke det gamle designet på båten - alle gamle artikler som ikke ligger i publiseringssystemet vil fortsatt ha den gamle layout'en. Men vi er stort sett ferdige med å legge alt gammelt materiale inn i databasen slik at det skal være lettere tilgjengelig. En litt større sniktitt av det nye designet kan dere forresten se i avataren min. Kan vi ikke få en LITT større sniktitt enn det?? eller ihvertfall en annen del av designet?? gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Den som venter på noe godt..... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Den som venter på noe godt..... venter ikke forgjeves! (så offtopic som det går ann å poste ) Lenke til kommentar
EC Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Dere får se HELE designet når vi lanserer det. Før den tid får dere ikke se noe som helst. SORRY! Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 er det fastsatt noen ca dato for lanseringen? Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er det bare meg eller minner den avataren til EC veldi om Opera o'en?? Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er det bare meg eller minner den avataren til EC veldi om Opera o'en?? kan lligne.. men Opera o'en er oval utvendig _og_ innvendig, mens avataren er sirkulær utvendig Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ligner ikke så veldig akkurat. eneste likheten er jo at det en rød o. Overklokkings o'en er jo en helt annen font og har en helt annen rødfarge, hvit outline, annerledes highlight og skygge, samt at den har et "speedometer" inni seg. ikke så mye likheter vil jeg nå påstå.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 flere som lurer på om dette nye deseignet komemr snart? iallefall jeg... Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 ligner ikke så veldig akkurat. eneste likheten er jo at det en rød o. Overklokkings o'en er jo en helt annen font og har en helt annen rødfarge, hvit outline, annerledes highlight og skygge, samt at den har et "speedometer" inni seg. ikke så mye likheter vil jeg nå påstå.. ok, beklager frøken pirke. Bare det første som slo meg når jeg så den var Opera. Beklager Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 hehe, no problem. er bare det at ingen designere liker og bli beskyldt for plagiat. (selv om det sikkert ikke var dette du mente i denne sammenhengen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg