j-- Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det har i laaaang tid vert snakk om at dere skal ha dere nytt design. Hva med å prate med noen av web-designerne på programmer.no og tilby den som lager best utkast jobben? Betale noen tusenlapper, så tror jeg nok det er flere som vil ha jobben der borte Mange av de som henger der er folk med stor kompetanse! Hva syntest dere andre om forslaget? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 vel, uten noe idee åssen det nye designet er vil jeg forholde meg nøytral. nåværende gjør jobben, men hvis man kan friske opp siden litt uten å gjøre det til nyttårsaften kan det vel være en positiv ting Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Vi venter på noen utspill fra firmaet som gjør jobben for oss. Vi kommer ikke til å lansere nytt design før vi har en 100% strøken løsning, både utseendemessig og teknisk. Jeg hadde håpet at vi skulle få lagt ut nytt design til årsskiftet 04-05, men dessverre rakk vi ikke det. Så snart vi er enige om at design-prosessen er avsluttet, lover jeg å vise dere et bilde av i alle fall deler av designet. Noen "rosiner" må man vel få lov å gjemme litt på... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Vi venter på noen utspill fra firmaet som gjør jobben for oss. Vi kommer ikke til å lansere nytt design før vi har en 100% strøken løsning, både utseendemessig og teknisk.Jeg hadde håpet at vi skulle få lagt ut nytt design til årsskiftet 04-05, men dessverre rakk vi ikke det. Så snart vi er enige om at design-prosessen er avsluttet, lover jeg å vise dere et bilde av i alle fall deler av designet. Noen "rosiner" må man vel få lov å gjemme litt på... mm, selvfølgelig skal dere få gjemme litt på "rosinene" deres Men har du en mulighet til å gi oss en pekepin på hvor langt dere har kommet, eventuelt noen bilder? Det hadde vært utrolig artig å få se litt av utkastet Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Bare slenger ut en tanke! Sånn "avstemining" eller noe Ja/nei svar lingnende greie hadde vært tøfft. Viss noen skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Designet er ferdig, med unntak av små justeringer. Det som for en stor del gjenstår, er å sette sammen selve websidene (XHTML + CSS & PHP). Bilder får dere ikke. Ennå. Avstemning (også kalt poll) vil selvfølgelig bli satt opp, men ikke nødvendigvis i forbindelse med nytt design. Poll er noe jeg håper på å få gjort de nærmeste dagene, ettersom jeg kommer til å bli sykemeldt noen dager. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Designet er ferdig, med unntak av små justeringer. Det som for en stor del gjenstår, er å sette sammen selve websidene (XHTML + CSS & PHP). Bilder får dere ikke. Ennå. Avstemning (også kalt poll) vil selvfølgelig bli satt opp, men ikke nødvendigvis i forbindelse med nytt design. Poll er noe jeg håper på å få gjort de nærmeste dagene, ettersom jeg kommer til å bli sykemeldt noen dager. Flotters at designet er nesten klart Lykke til på sykethuset (eller om det er noe annet som skal gjøres under sykemeldinga) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Fikk vel ikke akkurat noe inntrykk av det bittelille bildet det, men da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet da. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Tipper det holder til headeren på venstre side eller no sånt.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 whoa, vi begynner å se resultater Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Fikk vel ikke akkurat noe inntrykk av det bittelille bildet det, men da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet da. Det var ikke meningen å vise så mye - kun gi en liten teaser. Lenke til kommentar
Cyrano Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg likte den teaser’n veldig godt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Håper dere beholder den gamle/nåværende logoen (selv om det var en annen variant i "teaseren"), for den er meget stilig som den er. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jupp, liker den logoen som er nå veldig godt. Gleder meg til nytt design though. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 den nåværende logoen ser ut som den er laget av en femtenåring på begynnelsen av 90 tallet.. håper inderlig de har oppdatert den! men regner selvsagt med at de beholder konseptet fortsatt.. hadde ikke forventet en sånn uttalese fra en designer, kanskje det var ironi? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 kanskje det var ironi? Nei. Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Nytt design betyr også ny logo - men logoen er bare en modernisert versjon av den som er nå. Don't change a winning consept... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg