JRF Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Skal bestille ADSL i disse dager og har så langt funnet ut at Telenor, Tiscali og Bluecom kan levere dit jeg skal flytte. Siden det er ganske uaktuelt å bruke Telenor så står jeg igjen med Tiscali eller Bluecom. Jeg skal ikke ha et operativt telefonab (bruker kun mobil) så det blir vel noe ekstra (100 kr pr mnd hos Bluecom). Noe erfaringer med disse? Siden de koster like mye lurer jeg mest på hvilke erfaringer dere der ute har med de respektive ISP'er på godt og vondt... Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hei! Jeg har Telenor ADSL 704/128k og er rimelig fornøyd med denne(ikke noe å annbefale fordi..), men hadde jeg bestillt ADSL i dag hadde jeg valgt NGT (her jeg bor Moss). Kjenner en med Bluecom ADSL og denne er ganske god å stabil vet ikke hvordan Tiscali er, men jeg synes også Tiscali virker ganske bra. Så når sist har kommet hadde det bare vært pris/hastighet som hadde spilt noen rolle mellom disse to ISP'ne. Quote: Jeg skal ikke ha et operativt telefonab (bruker kun mobil) så det blir vel noe ekstra (100 kr pr mnd hos Bluecom). Så sant, så sant! Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hvorfor er telenor uaktuell ? På grunn av at de vurderer en annen pris politikk. Jeg vet ikke om jeg ville vært for urolig for denne helt enda. Jeg har ikke erfaringer med Tiscali, men Bluecom er vel rimelig dyre, er dem ikke (?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå