hunk|of Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Jeg har hørt om folk med multiple skjermer, men jeg har liksom ikke tenkt noe over det. Men jeg leste tråden som omhandlet 2 skjermer. Jeg lurer på hvordan det fungerer. Ser man helt forskjellige skjermbilder på de forskjellige skjermene? Må man ha to mus/tastatur? Håper jeg ikke virker for uvitende nå... Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hei! Du har jo flere muligheter da. F.k.s. Kloning, som kloner skjermene så det er likt på begge. Man kan jo sette to skjermer ved siden av hverandre og ta halve skrivebordet på den ene halvdelen og andre halvdelen på den andre skjermen. Man må heller ikke ha to mus eller tastatur, alt du gjør på den ene skjermen skjer også på den andre, logiskt sagt er det en kloning :smile:. Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Du kan jo se en screenshot fra mitt oppsett: http://hinux.hin.no/~vidarf/diverse/site_d..._dualscreen.jpg Skjermen til venstre er en 15 - tommer @ 800*600, skjermen til høyre er 17 tommer @ 1024*768. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Det er jo ganske praktisk, man kan spille på den ene å være på internett på den andre. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Akkuratt det trodde jeg også, men det er ikke så lett som de skal ha det til. Hvis jeg f eks spiller cs, og går til det andre vinduet så går cs ned til win og dermed fuker det seg. Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Men legger du walkthrough på ene skjermen og spiller på andre... PS: zoom - funksjonen i Opera er KJEKK! =) Lenke til kommentar
hunk|of Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Takk for at dere svarer på et newb-spørsmål som det (eller er det det?) Men kna man liksom bare bytte skjerm ved å trykke på en tast på tastaturet eller noe sånt? Off... Får frysninger når jeg leser i gjennom innlegget mitt. Det virker så talentløst og newb. :oops: Liker ikke å betrakte meg selv som newb. Trodde jeg hadde litt kunnskaper. Men, men... Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Neida, du bare flytter muspekeren over i den andre skjermen så jobber du der. Holder på med det på jobb, og det er fort gjordt å jobbe i feil vindu _________________ Pragmatisk idealist..... :razz: [ Denne Melding var redigert av: m-kane på 2002-06-11 22:38 ] Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 22:25, hunk|of skrev:Takk for at dere svarer på et newb-spørsmål som det (eller er det det?)Off... Får frysninger når jeg leser i gjennom innlegget mitt. Det virker så talentløst og newb. :oops:Liker ikke å betrakte meg selv som newb. Trodde jeg hadde litt kunnskaper. Men, men... "det fins ikke dumme spørsmål, bare dumme svar" - noe dette forumet har bevist. :wink: "Nybegynneren er en ekspert uten trening" -yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå