PSV Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Har ett spørsmål omk Radeon X850XT... Er det sant at det tar opp to sloter i kabinettet ditt?? Må du bruke AGP/PCI-E + PCI??? EDIT: På forhånd takk... OG ETT LITE DUMT SPØRSMÅL: Er X850XT verdt pengene tror dere?? Endret 9. januar 2005 av Per-Stian Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Etter hva jeg ser er x850XT kun tilgjengelig som pci-e. Sjekk prisguiden.. Eneste kortet i denne serien som er satt en pris på i denne guiden er sapphire sitt, og det ser ut som at det har 2slot-kjøling. Sjekk bildet her: https://prisguiden.no/inc_bilder_sl...788&view=images mvh sobient Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Etter hva jeg ser er x850XT kun tilgjengelig som pci-e. Sjekk prisguiden.. Eneste kortet i denne serien som er satt en pris på i denne guiden er sapphire sitt, og det ser ut som at det har 2slot-kjøling. Sjekk bildet her: https://prisguiden.no/inc_bilder_sl...788&view=images mvh sobient Jeg så bilde av Hightech Excalibur på Netshop.no til 4.595,- med ICEQ 4.395,- uten ICEQ Og hva betyr ICEQ ??? Lenke til kommentar
kasol Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 ICEQ er en forbedret kjøleløsning som bla sender varmen ut av kabinettet. Dette gjør den mer stille (mindre varme) og gjør at kortet kan klokkes mer. Har selv ett HiS X800XTPE med ICEQ som jeg er ekstremt godt fornøyd med Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ser ut som det ikke bare er nVidia som bruker 2 slots nå.. De siste korta til nVidia er riktignok 1 slot men;) Lenke til kommentar
eln Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Litt offtopic meg jeg må si jeg lurer på hvor det blir av disse korta. Har gått en stund siden de ble benchmarka nå Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har bestillte et X850XT fra komplett (bestillte med en gang de kom opp) Håper det er verdt pengende ja, koster jo ikke mere en et X800XT. Skal ha vannkjøling på det, så orginalkjøleren bryr jeg meg lite om (men skulle jeg ikke hatt vannkjøling hatte jeg uansettkjøp en kjøler som tar to plasser, da de er mye bedre Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det tar opp en AGP slot og en PCI slot ja... og nei X850XT er ikke verdt pengene.... du kan heller kjøpe X800XT/PE og klokke det opp Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Det tar opp en AGP slot og en PCI slot ja... og nei X850XT er ikke verdt pengene.... du kan heller kjøpe X800XT/PE og klokke det opp Det er problemet da... Jeg har jo Sapphire Radeon X800XT fra før... Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det tar opp en AGP slot og en PCI slot ja... og nei X850XT er ikke verdt pengene.... du kan heller kjøpe X800XT/PE og klokke det opp Prisen på X800XT og X850XT er jo nesten identiske......... 3895 er ikke galt for et X850XT. Men hvis du har et X800XT er det bare tull og kjøpe X850XT pga utrolig liten forskjell i ytelse...........Men skal du ha et nytt kort er det ingen grunn til og ikke kjøpe X850XT Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det bildet som ble vist, hvis det er det kortet du skal ha, så ja, det tar opp 2 slots, uten tvil. X850XT PE er jo markedets beste kort på marekedet for tiden! Så ja det er nok verdt pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå