Vegara Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Hallo.. vel dette prblemet oppstod da under øverføring av data mellom to datamaskiner. vel all dataen i den mappa jeg vil slette har jeg fått tattvare på, med de 10gb i den mappa vil jeg bli kvitt, men når jeg prøver å slette enten mappa eller noe av innholdet kommer denne mld frem (se nederest) Noen som kan hjelpe meg? så hadde det vært konge Endret 9. januar 2005 av Vegara Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Start maskinen din i sikkermodus (F8 under oppstart), og prøv å slett mappen da. Lenke til kommentar
Vegara Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 har prøvd det, men da kom samme mld opp.... Lenke til kommentar
FunkyMonk Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 ach... Den der har jeg hatt flere ganger selv, i forbindelse med større filer jeg har lastet ned! Jeg har prøvd sikkerhetsmodus uten resultat, men det virker faktisk som om det plutselig løser seg av seg selv (etter en god stund)... Ikke gi opp, prøv å slett hver dag! ...så ja, det hadde vært fint å vite dersom det faktisk er en enkel forklaring/løsning på hva som skjer og hvordan man unngår dette... Lenke til kommentar
Vegara Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 hmm.... jaja hatt mappa i la oss se hmm... 4mnd nå prøver ¨slette den jevnlig... håper det en dag går men skulle likt å vist en bedre måte å få gjort det på, en å en dag plutselig få det til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå