Laffen96 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Vi vurderer å importere en ny mp3-spiller fra S-Korea, men vil bl.a høre kommentarer fra dere om design, spesifikasjoner og pris. Vi har ikke mottatt vareprøve på denne enda, så vi vet ikke så mye om funksjonalitet og lydkvalitet, men spillere fra S-Korea pleier å være blant de fremste. Denne har 2 farget OLED skjerm (gul/blå), USB2.0, OGG Vorbis støtte, 16mW output, FM radio, MP3 encoding osv. Vi antar at prisen vil være ca. 1200,- for 512MBog 1500,- for 1GB Større bilde: WIGO mp3 spiller Spesifikasjoner: Takk for kommentarer! Mvh Einar Lenke til kommentar
magio Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ser veldig fin ut, kunne nok levd med denne hengende rundt nakken Baterilevetiden er ganske god og OLED er et stort pluss! Prisen ser god ut, men litt over mitt budsjett Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Den der såg ikke dum ut Likte designet. og kan ikke klage på prisen. Oled er et pluss. 1500.- for 1gb Kan hver det blir en slik på meg senere Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Den hadde grei batteritid, OK signal-støy forhold og designen var tiltalende. Det eneste som ser negativt ut er at det kun er USB 1.1, og ikke 2.0 Prisen er også grei. Takler den VBR på MP3? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Alt virka ok men 1GB med USB 1.1 er altfor dårlig. Hadde den vært med USB 2.0 hadde jeg nok kjøpt den selv eller gitt den i gave Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Takler den VBR på MP3? Gjør ikke alle nyere spillere det? Til og med min Creative Nomad Zen USB 2.0 takler det. Spilleren så fin ut designmessig, men personlig syns jeg 1GB er alt for lite. Lenke til kommentar
Laffen96 Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 I følge mailen jeg fikk fra produsenten har den "USB2.0 Full speed" Noen sier at det er det samme som USB1.1, stemmer det ? Og At "USB2.0 High speed" er ekte 2.0 ?!?!? Men uansett enig at det bør være rask overføring på så stort minne. Vet ikke om VBR, men det kan jeg sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå