EinarEriksen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Heftig tilbehør til iPod Pod er blitt et symbol på bærbar musikk, og befinner seg nå i mange lommer. Det finnes masse tilbehør til som gjør den populære MP3-spilleren både nyttigere og morsommere enn før. Vi har laget en liste over de mest fristende duppedittene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Veldig fin artikkel. Har ikke iPod selv, men synes det var gøy å lese om alt tilbehøret. Må si jeg likte iCarPlay spesielt godt. Artig idè Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Må si jeg synes det "nyttige tilbehøret" også var grisekult, men, men. En klassekamerat av meg har iTrip. Svinkul. Fungerer kjempebra. Endelig kan man få bra musikk på radio! (Les: AC/DC). Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 iTrip virka genialt, men synd at det ikke selges på den norske nettbutikken. Noen som vet om man kan bestille til norge på den amerikanske nettbutikken? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 er når en ser dette at en faktisk skjønner hvorfor ipod har en slik tiltrekningskraft, du finner ingen annen spiller med så mye tilbehør. itavisen hadde bilde fra ces hvor noen hadde laget til ett sett med veggmonterte høytalere og en docking stasjon for poden, kunne til og med vise bilder fra nye ipod photo. apple er idioter om dem ikke prøver å bruke ipod som brekkstang for mac salget. og siden flere og flere går for bruk og kast metoden når det gjelder pc, pluss det at salget av laptops holder på å overgå stasjonære enheter så er det ikke umulig at apple vil gjøre en comeback av dimensjoner. ser at flere og flere kjøper ibook laptop for tiden. jaja, vi får se hva som venter oss, jeg kunne tenkt meg en spiller som eter litt flere formater. men mp3 har jo blitt de-facto standarden for digitale lydfiler til hjemmebruk, på samme måte som at divx/xvid har blitt det for film eneste måten å dytte drm løsninger er å gjøre som apple har gjort, starte en nettbutikk... Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 iTrip virka genialt, men synd at det ikke selges på den norske nettbutikken. Noen som vet om man kan bestille til norge på den amerikanske nettbutikken? Det selges på andre norske butikker og nettbutikker . For eksempel: www.eplehuset.no (ikke en fruktbutikk) Lenke til kommentar
robot Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har altid ønsket meg en ipod, men den er for dyr. og alt tilbehøret til ipoden ser ut til å være kult . Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 og grunnen til at den ikke selges av apple er at etter norsk lov har ikke private lov til å eie radiosendere som kan sende på de frekvensområder som offisielle radiokanaler sendes på, uansett styrke. i usa derimot er dette lov så lenge rekkevidden er ett sted mellom 10 og 100 meter eller noe sånt... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det kan for øvrig nevnes at PT har en høring om å begrense forbudet, slik at man kan bruke radiosendere til MP3-spillere: http://amobil.no/art.php?artikkelid=9961 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Flott at det er litt om MP3-spillere på amobil.. Men det hdde vært greit om det hadde vært en egen ketegori med tilbehør til MP3-spillere i prisguiden! Har selv en Zen Micro, og ser etter radio-sender til den. Vet at det finnes, og selges bland annet på QXL. Men det er litt greiere med nettbutikker! Lenke til kommentar
yeahdude Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) hmmm, det finnes visst ikke noe iTrip på eplehuset som det ble nevnt her.... fant det ikke noen steder på siden vet at det selges her i tromsø, men synes det blir så dyrt å betale 500 for en da sitter forresten å hører på musikk på iPoden med Altec inMotion nå, og den er bare å anbefale! lyden er helt super, batteriene på den varer leeenge, du kan bruke andre lydkilder enn iPod også, det følger med en fjernkontroll som kan minne om iPod Shuffle (altså knøttliten)...har absolutt ingenting negativt å si om den!! Endret 13. januar 2005 av yeahdude Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 hmmm, det finnes visst ikke noe iTrip på eplehuset som det ble nevnt her.... fant det ikke noen steder på siden Du har visst rett. Men det sies at de iallefall solgte den før i tiden. Som plaster på såret: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304497&cks=PRL http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124471&cks=ALT http://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...ntID=4013-2TRIP Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Mener personelig å ha hørt at iTrip ble fjernet fra markedet, pga. at den kunne 'forstyrre radiosignalene til folk', av EU... Eller noe i den dur, eier iTrip selv, og sprer selvsagt aldri min gode musikksmak over fks. NRJ sin frekvens... Endret 13. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Funker iCarplay uten ipod? Ser at det er en 2.5 mm jack og den kan da bare plugges inn med en annen mp3 spiller vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg