tyraltus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 .jeg startet fanspeed for første gang nå,det står ikke om det er cpu eller vga osv. det gjeleder. detter vel noe jeg burde gjøre noe med så fort som mulig? please svar !! Lenke til kommentar
athlon 3000+ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 hmmmmm.. Jeg hadde andbefalt at du tok den en tur i BIOSEN og så på tempen der, som oftes så har sånne programmer en tedens til og måle VELDIG feil av og til. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 på min står det -10 :!: letteli se hvilken temp du har i everest da.. Lenke til kommentar
athlon 3000+ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Måler everes helt rett da?? Har en venn av meg og sier han har litt problemer med tempen i everest??? Er ikke sikker på dette. Men jeg holder meg til BIOS'EN og Pc Alert 4 for temp skjekk. Everest til andre ting Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har ike hatt noen problemer med Everesten min, den viser helt rett Lenke til kommentar
tyraltus Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 phu.. ! alt normalt i bios, takk og pris og en stor takk til dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå