brukernamn Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 eg fekk tak i gta3, og de er orginal-cd og og heile pakka.... eg har xp2000+, 512ddr, ti200 og windowsXP... då eg fekk de hadde eg directX 8.0, eg innstalerte, og gjekk innpå spelet...introane gjekk fint som bare de, bakgrunnsbildet var også fint når eg kom i menyen... MEN eg kunne ikkje sjå noken skrift, de var bare noken gule "lappar" der de egentlig skulle stå skrive noke...eg tenkte hmm, vingla litt att og fram inn på menyen til eg klarte å loade spelet, kom innpå....og igjen kunne eg ikkje sjå ka som va skrive, men no va de verre, for heile bilde var bare kvitt-gult og de va umulig å sjå kor eg kjørte, fargar, purken, andre folk osv... eg tenkte, aha eg har directX 8.0, då innstalerte eg NT-directx-installeringa på cd'en...de gjekk fint, og så gjekk eg innpå igjen, samma skjedde igjen prøvde hundre-og-fjerten gonga å reinstalle de, men de funka fortsatt ikkje, prøvde og med directX...fortsatt, alle andre spel funka fint som fan, men ikkje gta3 noken forslag? Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 last ned og installer EN av disse patchene: http://download.microsoft.com/download/whi...SP1_x86_NOR.exe <- norsk XP http://download.microsoft.com/download/whi...SP1_x86_ENU.exe. <- engelsk XP Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Et tips til jonathan er å bruke http://din url kommandoen.. Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Fikk aldri helt med meg av den posten om du har innstallert DirectX 8.1 ? Står bare at du har 8.0 og det funker dårlig med GTA3 Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Dumbo: hva hjelper det?? Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 eg har innstalert directX 8.1 for win2000 trur eg, de va den som låg på cd'en til GTA3, de gjekk an å innstalere i motsetning til win98-innstalasjonen, så då går eg no ut i fra at den skal funke Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 17:33, jonathan skrev:Dumbo: hva hjelper det?? Sorry, fulgte ikke helt med selv. Det du kan gjøre er: tekst[/url'] Ta bort den siste '. Den er der bare for at koden skal vise.. :wink: Slik skal det være.. :wink: Sorry. Det er for å ikke ha så lange URL'er som ødelegger designet på sidene.. EDIT: ser ut som quotinga ikke virker.. :wink:. Men har fikset det nå. _________________ sim[ @ EFnet Har ikke så mye mer fornuftig å komme med akkurat nå.. :wink: [ Denne Melding var redigert av: Dumbo på 2002-06-11 19:54 ] Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 17:33, jonathan skrev:Dumbo: hva hjelper det?? Det hjelper slik at vi ikke trenger lese din lange url! Feks. GTA3 Trykk rediger på teksten min så skjønner du! _________________ Mvh. Simen Bakke @-Mail ________________________ En stor bra DATA med en stor blå HARDDISK. [ Denne Melding var redigert av: hasuwest på 2002-06-11 19:57 ] Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 okei okei, tebake til temaet, no har eg prøvd patchen, riktig nok måtte eg legge over med disketter, men hovedpoenget er at de fortsatt ikkje funker, no kjeme teksten fram, men grafikken er like homo som alltid.... måtte dele opp alle filene og sette dei sammen igjen, pga at eg ikkje har internett endå på den nye pc'en min, eg har nettverkskort i begge, men ingen kryssa kabel, eg har brenner i den nye, men ikkje i den gamle, og adsl'en kjeme ikkje endå...hrmf ka meir en patchen er de å gjere? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Quote: brukernamn skrev (2002-06-11 22:08):ka meir en patchen er de å gjere? Skru ned oppløsninen på skjermkortet, ev saffe deg et som er bedre. Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 phlææ, ikkje søren og brenner av so masse som ei krone på den pc'en der, og skal eg ha 3dkort venter et til matrox alphia 512 kjeme, knuser alt av ati og nvidia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå