Midnight_walker Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Handler om en fyr med en gullpistol på en rød pute!!? Så den når jeg var 6 år, så alt jeg husker er at på introen er det en gullpistol som blir servert på en rød pute!! Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Tror nok du legger til det med gullet. Antar serien du tenker på er "Sledge Hammer". Der får vi se en Magnum '44 på en rød pute. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Haha, morsom serie (hvertfall for noen år siden)! "Trust me, I know what I'm doing!" Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 En HVIT Magnum '44 til og med. Han voktet den pistolen bedre enn om det hadde vært kjæresten hans. Ganske sprø serie, men noe særlig mer husker jeg ikke. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Husker jeg digget den serien Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Info om serien her: http://www.sledgehammeronline.com/ Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Stemmer!!! Husker den nå :!: Han skjøyt ned en bygning med bazooka, husker den scenen best :!: :!: Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Haha... husker den der ja... var velt omtrent like gammel som deg da jeg så den på TV, FY FEITE SÅ TØFF SLEDGEHAMMER VAR! :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå