Gå til innhold

AppleStore - Leveringstid på iPod?

Anbefalte innlegg

Heisann..

Jeg var så heldig å få en iPod, bestilt hos komplett, til jul. Ved kjøp ble det sagt at de ventet et parti iPod (40 gig) den 4. januar.

Nå skjedde dog aldri dette, og ny antatt leveranse er satt til 11. februar. Regner med det er mulig å avbestille fra komplett så lenge ikke leveransen er sendt?

Jeg ser at AppleStore selger iPod til omtrent samme pris. :)

Noen som har erfaringer med leveringstid osv her? Blir varene sendt fra Norge, eller må jeg også regne med toll etc?

Mvh

Knuty.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Varene blir sendt fra Taiwan eller Hong Kong, men du betaler ikke toll siden du kjøper fra en norsk butikk. Leveringstiden er overraskende kort med tanke på at det sendes fra andre siden av verden.

Man kan regne med 1-2 uker fra den blir sendt, spørs hvor heldig du er. Har sett tilfeller der det tar 3 dager og noen tilfeller der det har tatt 1 måned. Men som oftest tar det en 7-8 arbeidsdager. Frakten er gratis og du får pakken på døren.

Er du student/elev over 18 år, kan du gå inn på utdanningsbutikken og spare 5%, det vil si 3422kr for 40 gig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg bestilte akkurat iPod fra applestore og statusen på den er shipped. Og der står det at det blir sendt fra Nederland. Kanskje de sendte fra asia før men nå er tydlighvis Europa lagret deres i Nederland. Jeg bestilte en Ipod shuffle på release dagen og den fikk jeg 5 dager etter jeg trykte fullfør. Så når du får beskjed om at den er sendt fra apple så tar det ca 5 dager tipper jeg.

Edit: så ikke datoen den var posta :p

Endret av dim3
Lenke til kommentar
Gunners' date='05/02/2005 : 14:52'] Jeg fikk min ipod på døren fra hong kong etter 8 dager. Helt gratis frakt som sakt, åluss at du kan få lasergravring ved bestilling fra Apple Store...

Nevnte gravering er vanvittig stilig!! En kamerat fikk navnet sitt gravert inn på akkurat samme måte som apple-logoen er på baksida. Ingen tvil om hvem Ipoden er sin da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...