BrukerSlettet Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Skal ha en bærbar pc til rundt 6-7 tusen. Kan strekke meg til 8. Men ikke lengre. Den skal kun brukes til surfing, word og litt andre småoppgaver. Noen som har noen anbefalinger? Helst med innebygget WLAN. denne noe å satse på hvis jeg tar vekk servicen og øker rammen til 512mb? (ca 8100 kroner) Endret 9. januar 2005 av jolleguten Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Til den prisen har jeg vondt for å tro du vil finne noe bedre. Dell maskiner er også (IMHO) bedre i konstruksjonen enn barebonene som netshop, PS, komplett og gjengen selger. Har selv en Tundra 1556, den er jeg veldig fornøyd med men den er litt i mykeste laget. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Sett i RAM selv, da kan du spare noen hundrelapper du f eks kan bruke på bedre skjerm Skjerm 15" XGA (1024x768) - Anbefalt av Dell 15'' SXGA (1400 x 1050) (+765 kr) Verdt de 700 kronene synes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå